دانلود رایگان کتاب خارجی

دانلود رایگان کتاب های خارجی با ایبوک رالی

دانلود رایگان کتاب های خارجی با ایبوک رالی

طراحی کتاب: هر چیزی که باید بدانید

جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۶ ق.ظ

 

فکر می کنید طراحی کتاب فقط در مورد ایجاد جلد کامل کتاب است؟ دوباره فکر کنید همانطور که یک رمان به خوبی نوشته شده به بسیاری از عناصر داستان مختلف متکی است و همینطور ، طراحی کتاب عناصر مختلف یک کتاب را شامل می شود - کلمات ، صفحات ، پوشش ، ستون فقرات ، جوهر ، همه چیز - و آن را به زیبایی و انسجام تبدیل می کند. واحد است که تماس های به خوانندگان و دعوت آنها را در یک کتاب نیازهای به ایستادگی کردن برای همه برگیرنده دلایل تی، که به همین دلیل مهم است که هر کسی که طراحی کتاب داند آنچه را که انتظار بازار

این منظور برای ارعاب شما نیست! مهم نیست که سطح تجربیات چاپ شما چیست ، این راهنمای طراحی کتاب برای شما مناسب است! ما با شروع از ... همه مناطق مختلف این موضوع را پوشش خواهیم داد

بزرگترین سؤالهای # طراحی_کتاب شما چیست؟ پاسخ را در اینجا پیدا کنید!
برای توییت کلیک کنید

طراحی فضای داخلی کتاب شما
طراحی کتاب داخلی

هر آنچه برای مصرف انسان نوشته شده است باید با خوانایی در ذهن ارائه شود. حتی این پست وبلاگ دور از قالب بندی را طی کرده است تا اطمینان حاصل کند که شما می توانید به آسانی در جریان باشید. همین مسئله در مورد یک کتاب نیز صدق می کند ، به همین دلیل طراحی کتاب داخلی بسیار مهم است. در اینجا عناصر اصلی طراحی داخلی کتاب برای یادآوری آورده شده است.

تایپ کردن
با توجه به ارائه متن در یک صفحه ، روند تایپ کردن شامل تعیین اندازه های حاشیه ، نوع و اندازه فونت است ، و سبک فصل شروع می شود - از جمله موارد دیگر. در حالی که اصول اولیه این موارد در یک نرم افزار قالب بندی کتاب قابل حل است ، یک نویسنده حرفه ای بالاتر و فراتر خواهد رفت و مسائل فنی مانند رودخانه های سفید و نردبان ها را به خود جلب می کند و برطرف می کند. (این چه زشت است؟ تصویر زیر را بررسی کنید).

یک راه برای درک حروفچینی ، فکر کردن به یک تماس تلفنی است. کتابی که به دقت تایپ شده است مانند تماس تلفنی است که در آن اتصال کاملاً شفاف است و کلمات بدون دردسر از بلندگو به شنونده جریان می یابند. کتابی که دارای حروفچینی است ، مانند تماس تلفنی استاتیک است که در آن صدای یک شخص در حال قطع شدن و خارج شدن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هنر و اهمیت این مرحله مهم طراحی کتاب ، از پست ما درج کنید که ABC های حروفچینی را در بر می گیرد .

ساختار
آیا کتاب شما دارای یک شروع منسجم ، میانه و پایان (یا یک پایان نامه ، استدلال های پشتیبان و نتیجه گیری) است؟ عالی! اما شما با ساختار کتاب خود کاملاً تمام نشده اید: شما هنوز هم باید مواد اولیه ، بدن و مواد پشتی آن را به ترتیب سفارش دهید.

ماده جلویی معمولاً شامل نویسنده ، اطلاعات ناشر و اطلاعات حق چاپ می شود . همچنین ممکن است شامل یک: فداکاری، کتیبه، خاتمه ، مقدمه، مقدمه، یا جدول از محتویات.
بدن بخش عمده ای از کتاب است ، و جایی که محتوای اصلی در آن می رود: داستان یا تست غیر داستانی.
ماده برگشتی هر اطلاعات طولانی را که ممکن است خواننده از آن بخواهد ، پر می کند ، مانند یک epilogue ، wordword ، پیوست ، واژه نامه اصطلاحات ، و غیره را پر می کند.
در اینجا درباره قسمت های یک کتاب بیشتر بدانید !

اندازه اصلاح
و سرانجام ، بر اغلب جنبه های نادیده گرفته شده در طراحی طرح بندی کتاب: اندازه های متناسب! یا ، کتاب شما چه اندازه خواهد بود؟

این بیشتر به نوع کتابی که منتشر می کنید بستگی دارد. به عنوان مثال ، اندازه های استاندارد برای داستانی 4.25 "x 6.87" ، 5 "x 8" ، 5.25 "x 8" ، 5.5 "x 8.5" ، 6 "x 9. در حالی که در غیر داستانی است ، 5.5" x 8.5 "است. ، 6 "x 9" ، 7 "x 10".

اما ممکن است به بودجه چاپ شما نیز بستگی داشته باشد. ابعاد بزرگتر به معنی کمتر صفحات خواهد بود که می تواند هزینه را کاهش دهد. برای اطلاع از هزینه های چاپ خدمات برتر برای چاپ بر روی کتاب های تقاضا ، از پست ما دیدن کنید .

تبدیل به یک متخصص شوید: ما یک پست کامل داریم که به نویسندگان کمک می کند تا اندازه پیرایش کتابشان را تعیین کنند - آن را در اینجا بخوانید !

هنگامی که نسخه خطی و فضای داخلی شما تیز به نظر می رسد ، می توانید توجه خود را به ابزار بازاریابی شماره 1 کتاب خود تغییر دهید: جلد!

جلد کتاب خود را جمع کنید
طراحی جلد کتاب برای طراحان کتاب جوان و جوان

طراحی جلد جلویی
به ما اعتماد کنید ، هیچ کس تاکنون جلد کتابی را ندیده است که به نظر می رسد iffy (با نام نویسنده ناآشنا) ، و تصمیم گرفت به هر حال آن را بخواند. مردم از جلد کتاب انتظار دارند که به آنها مطالب موجود را نشان دهد و به همین ترتیب آنها را با جلد خود داوری می کنند.

همه اینها این است که بگوییم طراحی جلد کتاب شما مهم است. و به همین دلیل ، ما از صمیم قلب پیشنهاد می کنیم وقتی به مرحله طراحی بروید به یک طراح حرفه ای بروید (بیشتر در مورد آن در زیر). این که آیا شما فقط به یک عنوان زیبا نیاز دارید یا می خواهید یک پوشش تصویری تمام عیار داشته باشید ، نمی توانید با یک حرفه ای اشتباه بگیرید.

اما اگر کاملاً در مسیر DIY تنظیم شده باشید ، در اینجا پنج مرحله اساسی برای طراحی موفقیت آمیز جلد کتاب:

تصمیم بگیرید که "نگاه" شما می خواهید پوشش خود را ارائه دهید
یک نرم افزار طراحی انتخاب کنید
تصاویر مناسب را برای پوشش خود پیدا کنید
ابعاد پوشش خود را بفهمید
تایپوگرافی مناسب برای عنوان را انتخاب کنید
برای توضیحات کامل در مورد این مراحل (و برای یادگیری دو مرحله جایزه دیگر) ، راهنمای جامع ما را در مورد نحوه طراحی جلد کتاب بررسی کنید . شما حتی می توانید لیست چک طراحی طراحی جلد رایگان ما را بارگیری کنید!

پشت جلد
در حالی که شما در حال طراحی جلد هستید ، فراموش نکنید که به خواهر و برادرهای جلوی جلد توجه کافی را جلب کنید! یک قاب پشتی خوب شامل موارد زیر است:

کپی قانع کننده - اگر جلد شما خوانندگان را مجذوب خود کرده است ، این شانس شماست که کمی بیشتر در مورد کتاب بگویید. نسخه ممکن است شامل یک برچسب ، تار و پود ، شرح حال نویسنده و توصیفات باشد.
طراحی شگفت انگیز - این باید با طراحی جلوی جلوی آن کار کند. وقتی مردم آن را از قفسه بیرون می کشند ، هر فرصتی وجود دارد که آنها ابتدا به پشت برگردند
بیاموزید که چگونه می توانید هر دو مورد را از پست خود در پارک بفرستید تا پشت یک جلد جلوی کتاب را به درستی دریافت کنید .

ابعاد پوشش
ما می دانیم ، می دانیم. ابعاد متوسط ​​جلد کتاب به سختی مهمترین موضوع بحث است. خوشبختانه ، این بخش کوتاه است.

ابعاد یک کتاب چاپی تا حد زیادی با اندازه تر و تمیز صفحات مشخص می شود. اگر از طریق خدمات چاپی مانند KDP Print در حال چاپ هستید ، می توانید با اضافه کردن ابعاد پوشش لازم:

عرض باریک x 2 (این جلوی پشتی و پشتی شماست.
عرض ستون فقرات (این با پوشش و سهام صفحه شما محاسبه می شود)؛ و
Bleed x 2 (این فقط فضای اضافی در طرفین است تا هرگونه خطای چاپ را در اختیار شما قرار دهد ، به طور معمول خونریزی آن 0.125 یا 3 میلی متر است).
پست وبلاگ ما را بررسی کنید تا بر اساس نوع کتابی که منتشر می کنید ، درباره ابعاد پوشش استاندارد بیشتر کسب کنید.

در حالی که همیشه ایده های خوبی برای نویسندگان indie است که جنبه های مختلف انتشار خود را - از جمله طراحی کتاب - درک کنند! - طراحان حرفه ای می توانند به شما کمک کنند حتی بدون اینکه در واقع کارهایی را انجام دهید ، در مورد این مهارت خاص نیز بیاموزید . ذکر آن تضمین می کند که کتاب شما عالی به نظر می رسد.

اگر به فکر کار با یک حرفه ای هستید ، در ادامه بخوانید. اگر روی DIY خود را تنظیم کرده اید ، برای راهنمایی به بخش بعدی بروید.

همکاری با یک طراح حرفه ای
ما قبلاً بر اهمیت یک طرح در رابطه با موفقیت یک کتاب تأکید کرده ایم. طبیعتاً بهترین شخصی که باید از چنین جنبه مهمی از کتاب شما مراقبت کند ، کسی است که نه تنها در جنبه های طراحی فنی بلکه در صنعت چاپ و نشر به طور کلی تجربه دارد. یک طراح حرفه ای بهترین مهارت را برای اطمینان از این که کتاب شما از روندها و رعایت استانداردهای صنعت برخوردار است ، خواهد داشت ، ضمن اینکه روی دو پا نیز ایستاده است. برای اثبات این موضوع ، ما سال گذشته تبلیغات را برای کتاب هایی با دو جلد در فیس بوک آزمایش کردیم: یکی از این جلد ها با طراحی حرفه ای و دیگری نبود. نتایج ما را غافلگیر نکرد ، و می توانید آنها را در اینجا مشاهده کنید .

چه نوع طراحان کتاب وجود دارد؟
در حالی که ما از اصطلاح "طراح کتاب" به عنوان کلمه ای استفاده می کنیم ، انواع مختلفی از متخصصان متخصص وجود دارد: طراحان جلد ، تصویرگران ، نگارگرها ، طراحان چیدمان و موارد دیگر. دقیقاً بدانید که هر نوع طراحی در اینجا چیست .

چه انتظاری برای پرداخت طراح دارم؟
و هزینه کار با یک طراح حرفه ای چگونه است؟ در بازار ما ، طراحان حرفه ای به طور متوسط ​​650 دلار برای طراحی جلد هزینه می پردازند - با این وجود ، 16٪ طراحان نظرسنجی اغلب زیر 400 دلار هزینه دارند. بنابراین به طور قطع اتاق wiggle برای بودجه های مختلف وجود دارد. در اینجا درباره هزینه طراحی کتاب بیشتر بیاموزید .

چگونه می توانم از یک طراح بیشترین بهره را ببرم؟
هنگامی که به نوع طرحی که می خواهید با آن کار کنید فکر کرده اید ، می توانید دیدگاه های خود را بر روی روند خلاقانه زنده کردن کتاب خود تنظیم کنید. این کار با خلاصه شروع می شود: روند دستیابی به مسیری برای طراحی کتاب شما با طراح.

چند نکته برای اطلاع از طراح شما شامل موارد زیر است:

درک مخاطبان خود را قبل از زمان.
به اشتراک گذاشتن سلایق و انتظارات خود
قادر به مضمون یا پایان نامه کتاب خود را فقط در چند جمله تقسیم کنید.
اعتماد به داوری طراح خود را.
داشتن بودجه مشخص.
در اینجا با روند مختصر اطلاعات بیشتر کسب کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کار با یک طراح حرفه ای - از جمله سایر نویسندگان دیگر - این منابع را بررسی کنید:

چگونه طراحی حرفه ای از طریق غرب وحشی انتشارات ایندی به من کمک کرد
5 اسرار من برای همکاری موفق با یک طراح
از طراح جلد کتاب خود چه انتظاری دارید
البته بهترین راه برای توضیح ارزش کار با یک طراح کتاب حرفه ای فقط صحبت کردن در مورد این نیست - نشان دادن آن است.

طراحی جلد کتاب Jonathan C Blazer Out of the Night
شبی با شوالیه آفتاب سوختن توسط Frances Beaumont و Julie Bozza طراحی جلد کتاب
لوکز en el Mar توسط میگلuel Reina طراحی جلد کتاب
Rogue Hounds Bird of a Feather S. Margrave طراحی جلد کتاب

طراحی جلد کتاب توسط آلسا دانامام مور
با طراحی Rebecca Rose Book Cover ، Whiskers of My Soul My Ball (طوفان روح من) را رونمایی کرد
طراحی جلد کتاب ترجمه کتاب انجیل پل مکاشفه
اتاق انتظار توسط الیزابت رینولدز طرح جلد کتاب Turnage

این شما هستید ، این من ربکا شکوفه هستید
Warbird by Tara Copp طراحی جلد کتاب
آخرین جرم واقعی توسط طراحی جلد کتاب LC Warman
طراحی جلد کتاب ویتا نوسترا مارینا و سرگئی دیاشنکو

خرگوش در حال اجرا توسط طراحی جلد کتاب جان لوئیس استمپل
طراحی جلد کتاب توسط شاز Kahng
دختر ناپدید شد با طراحی جلد کتاب فیونا مک بوین
The Crossing توسط طراحی جلد کتاب مایکل دوین

همه افراد برای کل فرایند طراحی استخدام یک حرفه ای را انتخاب نمی کنند - بعضی اوقات شما فقط به دنبال یک متخصص هستید تا روی جلد کار کند یا قالب را به درستی بدست آورد. در این حالت ، شما به دنبال DIY جنبه های طراحی دیگر خواهید بود. برای مشاوره در مورد چگونگی انجام این کار ، مطالعه کنید!

طراحی کتاب DIY
پینترست موجی از خلاقیت را از کسانی الهام گرفته است که هرگز هرگز خود را خلاق نمی دانستند. اگر به طراحی کتاب خود توجه کرده اید ، می توانیم شرط بندی کنیم که شما مقدار زیادی از وقت را صرف پوشاندن جلد های زیبا و پین کردن مواردی که بیشتر برای شما صحبت می کنند ، کرده اید.

در حالی که ما همیشه کار کردن با یک متخصص را در مورد چیزی که به عنوان طراحی کتاب شما مهم است تشویق می کنیم ، ما همچنین می دانیم که همه برای آن بودجه ندارند! یا سلام ، شاید شما فقط یک نگرش و برنامه ریزی قوی مانند یک چالش جالب دیگر در سفر خود نشر داشته باشید. در هر صورت ، چند منبع اضافی دیگر برای کمک به شما وجود دارد:

چگونه می توان جلد کتاب خود را طراحی کرد - یک پست وبلاگ که هر دو نرم افزار طراحی جلد رایگان و پولی را بررسی می کند.
68 ایده جلد کتاب که می تواند (و اراده کند) الهام بخش از کتاب بعدی شما - یک پست وبلاگ است که چندین روند برجسته طراحی جلد ، از جمله چند نمونه برای توضیح تخیل شما را توضیح می دهد. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً از 25 نمونه از کتابهایی که به زیبایی تصویر شده اند ، بازدید کنید!
چگونه می توان کتاب درست کرد: اتصال به یک سخت افزار در 5 مرحله ساده - آیا می خواهید به معنای واقعی کلمه کتاب خود را بسازید؟ از چاپ و صحافی ، این پست در هر مرحله به تفصیل شما را می گیرد.
نقد جلد کتاب - هر چند وقت یکبار ، Reedsy میزبان یک وبینار نقد روی جلد زنده است که یک طراح جلد حرفه ای جلد های ارسال شده توسط نویسندگان ایندی را ارائه می دهد. این یک تجربه فوق العاده آموزشی برای هر کسی است که قصد دارد طراحی کتاب خود را DIY کند! برای به روزرسانی وقتی میزبان انتقاد بعدی خود هستیم ، در اینجا ثبت نام کنید و "طراحی کتاب" را انتخاب کنید !
نحوه ایجاد یک کتاب - برای نویسندگان که رمان های سنتی می نویسند ، قالب بندی یکی از بهترین زمینه های طراحی به DIY است. به این دلیل است که بسیاری از برنامه های نوشتن رمان قوی در آنجا وجود دارد که با رفتن شما قالب و قالب می گیرد. این پست دقیقا به شما می آموزد که چگونه می توانید کتاب خود را با استفاده از ابزار رایگان خود ، ویرایشگر کتاب Reedsy ، قالب بندی کنید .
اگر شما می خواهم به صرف زمان بیشتری واقعا آشنایی خود را با تمام جنبه های طراحی کتاب، توصیه میکنیم به صورت رایگان، البته ده روز آنلاین ما، در زیر.

  • کتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی