دانلود رایگان کتاب خارجی

دانلود رایگان کتاب های خارجی با ایبوک رالی

دانلود رایگان کتاب های خارجی با ایبوک رالی

 

ایجاد یک تار و پود کتاب ، در حالی که هنوز هم از لحاظ فنی می نویسد ، به یک علم نزدیکتر از یک هنر است. اشکالی که در پشت جلد کتاب شما و در صفحه آمازون شما ظاهر می شود ، خواهد بود:

کار توسط خوانندگان قانع کننده را به شانس بر روی آن، و یا
شکست به تعامل با خوانندگان هدف خود را.
به این معنا ، یک اغتشاش خوب چیزی جز ذهنی است. در این پست ، سه ویراستار انتشارات راز خود را در زمینه نوشتن بهترین ناراحتی برای رمان شما به اشتراک گذاشته اند.

ناراحتی چیست؟
آشفتگی توضیحی کوتاه از کتابی است که برای اهداف تبلیغاتی نوشته شده است. به طور سنتی ، می توان آن را در قسمت پشت جلد یک گالینگور پیدا کرد. با گسترش نشر شومیز ، خوانندگان شروع به دیدن آشفتگی در جلد پشت کردند. به طور کلی ، 150-200 کلمه بیش از حد کافی برای یک تار و پاش کامل است.

در منظر نشر مدرن ، جایی که تعداد بیشتری کتاب به صورت آنلاین از فروشگاه های آجر و ملات خریداری می شود ، بیشتر احتمال دارد در صفحه محصول آمازون یا هر خرده فروش دیجیتال دیگری با مبهم مواجه شوید. بعضی اوقات ، آنها را به عنوان "توصیف کتاب" می شنوید. بنابراین اکنون که تعریف اصلی خود را از سر راه نداریم ، بیایید آستین های خود را جمع کنیم و به سر کار برویم.

نحوه نوشتن یک ویرایش کتاب در 4 مرحله
"افتتاح برای معرفی کتاب خود را باید بسیار دقیق و پویا، می گوید:" ویرایشگر ربکا هیمن . "من فکر می کنم برای بسیاری از نویسندگان بار اول ، غریزه ای وجود دارد تا اطمینان حاصل کند که خوانندگان همه اتفاقاتی را که در عالم کتاب رخ داده قبل از شروع داستان واقعی درک کنند. این عموماً یک اشتباه است. "

بنابراین اگر نباید صحنه ای را برای خواننده ای قرار دهد که قصد دارد به کتاب شما شیرجه بیفتد ، ناراحتی شما چیست؟

بدون آگهی بیشتر ، در اینجا نحوه نوشتن شکاف در 4 مرحله آورده شده است.

این را بخوانید: "چگونگی نوشتن شکاف رمان در 4 مرحله"
برای توییت کلیک کنید

1. معرفی شخصیت های اصلی خود
در رأس آن ، رمان ها یک رسانه داستان پردازی هستند ، و این بدان معنی است که آشفتگی شما باید در مورد شخصیت ها باشد. آگاهانه یا نه ، خوانندگان خلاصه داستان را بررسی می کنند تا ببینند آیا می خواهند با شخصیت های اصلی شما وقت بگذارند. آنها لازم نیست که تمام داستانهای پشت پرده خود را بدانند - فقط کافی است که درک کنند که چگونه آنها درگیر درگیری اصلی داستان می شوند ...

2. مرحله درگیری اصلی خود را تعیین کنید
درگیری اصلی همان چیزی است که داستان شما را سوق می دهد. این هری پاتر است که با ولدمورت و مأمورینش نبرد می کند ، مامور اف بی آی کلاریس استارلینگ در حال مذاکره با هانیبال لکر ، یا وانت و وسواس کاپیتان آهاب در برابر نهنگ. بدون درگیری در دنیای واقعی ، داستان ندارید که خوانندگان می توانند دندان های خود را درون آن غرق کنند.

موبی دیک مبهم است
(تصویر: راکول کنت)

صحبت در مورد "سفرهای داخلی" در اغتشاش شما وسوسه انگیز است ، اما این چیزی است که در اکثر موارد بهتر از آن اجتناب می کنید. در حالی که درگیری های قانع کننده داخلی یک شخصیت ممکن است جنبه ای داشته باشد که خواننده پس از خواندن رمان شما از آن لذت ببرد ، آنها باعث ایجاد مزاج وحشتناک می شوند.

هیمن می گوید: "درگیری اصلی شما باید در دنیای فیزیکی دست نوشته شما وجود داشته باشد." "این به این معنا نیست که قوس های شخصیتی بخش مهمی از آنچه طرح را پویا می کند نیست ، اما مطمئناً آنها قصد ندارند بیشتر خوانندگان را قلاب کنند."

وی گفت: "اگر ما در مورد دگردیسی کافکا صحبت کنیم ، داستان فقط این قیاس بزرگ برای شرایط انسانی است ، جایی که اتفاقات بسیار زیادی در زیر سطح اتفاق می افتد. اما اگر مشغول نوشتن مشکلی هستیم ، باید درباره درگیری که در دنیای فیزیکی داستان اتفاق می افتد صحبت کنیم - که در این حالت این است که: "یک مرد به عنوان یک اشکال از خواب بیدار می شود."

3. سهام را تعیین کنید
بدون عواقب ، درگیری فاقد درام است. مبهمی که می گوید: "جک رایان 24 ساعت برای نجات سفیر روسیه دارد ،" چندان تأثیرگذار نیست ، مگر اینکه بدانیم موضوع مورد بحث چیست: "... شکست وی منجر به جنگ هسته ای خاصی خواهد شد."

بیایید ببینیم که چگونه چند کتاب محبوب از ژانرهای مختلف ، نقاط ضعف آنها را ایجاد می کند. در کتاب " من قبل از تو" جوجو مویز ، یک زن جوان مراقب یک میلیونر چهار گانه می شود و شروع به سقوط برای او می کند.

وقتی او می آموزد که ویل برنامه های تکان دهنده ای از خود دارد ، تصمیم می گیرد به او نشان دهد که زندگی هنوز ارزش زندگی دارد.

این جمله یگانه نه تنها تضاد بیرونی را ایجاد نمی کند ("لوئیزا باید زندگی را متقاعد کند)" ، بلکه سهام آن را نیز بیان می کند که به معنای واقعی کلمه زندگی و مرگ هستند.

من قبل از اینکه مبهوت شوید
(اقتباس فیلم از من قبل از تو ، تصویر: برادران وارنر)

پدیده علمی تخیلی خود هوو هووی ، پشم ، در یک جامعه زیرزمینی معروف به "سیلو" قرار دارد. هنگامی که رهبر آن تصمیم گرفت که با ترک سیلو ، قانون شماره 1 را بشکند ، مکانیکی به نام جولیت وظیفه دارد که اجتماع را مجدداً جمع کند:

... او به زودی می آموزد که دنیای او چقدر بد شکسته است. سیلو در حال رویارویی با تاریخ است که فقط در مورد آن اشاره شده است و ساکنان آن هرگز جرات نجوا کردن را نجوا نکرده اند. قیام.

درگیری: ژولیت باید ضمن رفع اشکالات ذاتی خود ، جامعه خود را اصلاح کند. سهام: خرد کردن وضع موجود و هرج و مرج بالقوه.

برای نشان دادن پتانسیل کامل داستان خود ، خواننده باید آگاه باشد که چیزی برای شخصیت های شما در تعادل قرار دارد.

شک و تردید خوب برای یک رمان باید زمینه درگیری اصلی را فراهم کند و مخاطرات را ایجاد کند.
برای توییت کلیک کنید

4- به خواننده نشان دهید که چرا این کتاب برای آنها مناسب است
بیشتر خوانندگان ایده ای از کتاب مورد نظر برای خواندن بعدی دارند. یک آشفتگی دقیق سعی در فروش همه افراد این کتاب نخواهد داشت - به افرادی که از قبل کتابی مانند شما می خواهند کمک خواهد کرد تا ببینند که این برای آنها مناسب است.

"آن را برجسته مهم ماهرانه چگونه کتاب خود را با جمله عناصری است که خوانندگان در حال حاضر توسط هیجان زده آشنا است،" می گوید Sione های Aeschliman ، یک ویرایشگر است که به طور منظم کمک می کند تا پرس و جو نویسندگان از طریق حوادث مانند #RevPit . مهم این است که دلالت بر شباهت های بین کتاب های قابل مقایسه بدون اینکه مشتق صدا شود: اطمینان حاصل کنید که شما همچنین آنچه را که کتاب شما را منحصر به فرد می کند تشخیص داده اید.

شخصیت اصلی خود را معرفی کنید ، درگیری اصلی را برقرار کنید ، مخاطرات را مطرح کنید و به طرفداران ژانر اجازه دهید ببینند که این کتاب برای آنها مناسب است. اگر به این فرمول پایبند باشید ، خیلی اشتباه پیش نمی روید. بنابراین اکنون که مشاجره ای را برای تزئین پشت کتاب خود ایجاد کرده اید ، بیایید ببینیم که چگونه می توانید آن را برای خرده فروشان آنلاین تطبیق دهید.

بهینه سازی ناراحتی شما برای آمازون و سایر فروشندگان آنلاین
نویسنده الساندرا توره اولین کتاب خود را در سال 2012 منتشر کرد و برای سه ماه اول انتشار ، او بین پنج تا پانزده نسخه در روز فروخت. سپس با کمال میل ، او باعث ناراحتی در صفحه آمازون خود شد و دید که فروش روزانه وی در یک شب به 300 می رسد . فروش او همچنان دو برابر شد تا جایی که او روزانه 2،000 نسخه می فروخت.

این به ما چه می گوید؟ این که در مورد فروشندگان آنلاین ، خلاصه داستان بسیار مهم است.

در بخش قبلی ، ما بررسی کردیم که چگونه شما را به مرورگرهای موجود در کتابفروشی جذاب کنید. اکنون ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید در آمازون و سایر فروشندگان آنلاین نیز بهتر عمل کنید. همچنین ممکن است بخواهید با یک حرفه ای در زمینه بهینه سازی مشکوک مشورت کنید ، زیرا آنها تخصص لازم برای جذب خوانندگان از نتیجه کار را دارند - در غیر این صورت ، احتمالاً شما سعی می کنید تا به درستی این کار را انجام دهید.

1. خط اول خود را کامل کنید
آمازون فقط چند سطر اول از توصیف محصول شما را به نمایش می گذارد ، به همین دلیل مشاور واسطه بازاریابی کتاب ، بری وبر ، بر اهمیت دلبستگی خواننده با خط اول شکایت شما تأکید می کند: "شما مقدار محدودی از املاک و مستغلات برای جلب توجه کسی دارید. شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کتاب و درگیری اصلی به خریدار آینده نگر متکی هستید و بیشتر بخوانید.

نحوه نوشتن مشکلی ، The Cleaner Mark Dawson

در مثال بالا ، نویسنده خود نشر مارک داوسون اولین خط توضیحات خود را به صورت پررنگ (که می توانید با استفاده از نشانه گذاری HTML انجام دهید) قرار داده است. به دلیل سابقه موفقیت آمیز ، اولین خط تار و پود او قادر به استفاده از اعتبار سنجی اجتماعی برای خواندن کاربران است. "این سریال می گوید:" فروش سریال های میلیونی از اینجا شروع می شود ، به خوانندگان می داند که این کتاب ها واقعاً محبوب هستند.

خط بعدی یک دو برابر است.

"فکر کردن به جک Reacher فوق العاده لی لی کودک غیرممکن است" - The Times

نه تنها یک نقل قول از یک روزنامه مشهور بین المللی ، بلکه پیام بازاریابی مرکزی مارک را برجسته می کند: "اگر دوست دارید جک ریزر باشید ، کتاب های جان میلتون را نیز دوست دارید." فقط به طرح های جلد مارک نگاه کنید ، و خواهید دید. که این ارتباط Reacher تصادفی نیست.

داشتن یک نقل قول سودمند و توصیفی برای خط اول شما واقعاً مؤثر است ، و تکنیک بکار رفته و بارها توسط پرفروش ها و تازه واردها را به طور یکسان مشاهده خواهید کرد.

وبر می گوید: "اگر شما در حال بررسی عالی هستید - خواه بررسی های سرمقاله ای و چه بررسی های خواننده از آمازون یا Goodreads - آنها را به توضیحات خود اضافه کنید." "آنها اساساً به عنوان یک توصیه دهان به دهان هستند."

اما اگر هیچ بررسی و یا آمار فروش مناسبی برای صحبت کردن در مورد آنها ندارید ، مطمئن شوید که اولین جمله شما دارای قلاب غیرقابل مقاومت است. این اغلب یک برچسب تحریک آمیز یا یک قلاب داستانی جالب خواهد بود. هدف شما جذاب کردن طرفداران ژانر شما است ، بنابراین کتابهای پرفروش در گروه خود را مرور کنید و ببینید که چگونه آنها در جلب توجه یک خواننده قرار می گیرند.

2. از کلمات کلیدی صحیح استفاده کنید
در ادامه با نمونه ای از مارک داوسون ، بخشی از اغتشاشات یکی از هیجان انگیز دیگر وی :

زندگی جان میلتون در حال تغییر است. قاتل دولت پیشین منجر به مانیل می شود که امیدوار است زندگی او را تغییر دهد. اما او هرگز انتظار نداشت که در یک اتاق هتل ناآشنا در کنار قربانی قتل بیدار شود. و متأسفانه برای او ، میلتون چیزی را در مورد شب گذشته به یاد نمی آورد.

حتی اگر خواننده قبلاً این سریال را نشنیده باشد ، آنها می توانند به سرعت جمع کنند که کاملاً وارد عرصه تریلر اکشن مدرن می شوند. همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، شما باید به ژانر خود به خوانندگان بگویید - و کلمات کلیدی مانند قتل و قاتل دولت سابق باعث می شود خواننده دقیقاً دقیقاً برای چه چیزی در نظر بگیرد.

وبر می گوید: "اینها مضامین کلی هستند که اغلب در کتابهای مارک یافت می شوند." "او در جستجوهای کلمات کلیدی بالقوه خود سرمایه گذاری می کند تا اطمینان یابد که در بند اول او نشان داده شده است ، بنابراین در جستجوهای بیشتر آمازون از او ظاهر می شود."

و کار می کند! کافی است "قاتل دولت انگلیس" را وارد جعبه جستجوی فروشگاه Kindle کنید و ببینید که ابتدا کتاب های آنها به چه صورت است.

3. مطالب کلمه کلیدی را انجام ندهید
اگر به اندازه کافی طولانی از طریق آمازون مرور کنید ، مواردی مشاهده خواهید کرد که عنوان و توضیحات در حد امکان در کلمات کلیدی بسته بندی شده باشد. این واضح تر است وقتی عناوین طولانی مانند Killer Mystery را می بینید : یک ماجراجویی هیجان انگیز با پیچ و تاب پایان .

وبر می گوید: "آمازون ، مانند هر موتور جستجوگر ، به دنبال محتوای با کیفیت یا محتوای معتبر است." "اگر احساس کنند که توضیحات نوعی اسپم کردن سیستم است ، عنصر مجازات وجود دارد."

به هم ریختگی آمازون کتاب خود را بهینه کنید (بدون نیاز به چیزهای کلیدی)
برای توییت کلیک کنید

الگوریتم آمازون اسرارآمیز و همواره در حال تحول است ، بنابراین نمی توان دقیقاً بدانید که میزان استفاده از کلمات کلیدی قابل قبول است. به عنوان یک قانون اساسی ، شما می خواهید در سمت خوب آمازون بمانید - و انسانهای واقعی را که در آخر خواندن آشفتگی شما هستند ، بیگانه نکنید. تا زمانی که عنوان و توضیحات محصول شما همگی مرتبط و طبیعی برای خواندن باشند ، باید در این امر کاملاً واضح باشید.

اسرار پشت الگوریتم های آمازون را بیاموزید
برای این دوره 10 بخشی رایگان ثبت نام کنید! ایمیل خود را در زیر وارد کنید و "بازاریابی - همه چیزهایی که باید درباره الگوریتم های آمازون بدانید" را از فهرست کشویی انتخاب کنید.

Enter your email address
نمونه هایی از مضرات کتاب
هنگامی که مشکالت کتاب خود را تصحیح می کنید ، می توانید از راهنماها و توصیه های تخصصی چیزهای زیادی را بیاموزید. اما ، به نظر ما ، چند روش بهتر برای درک چگونگی انجام کاری وجود دارد تا اینکه ببینیم متخصصان چگونه این کار را انجام می دهند. بیایید به چند اشتباه پرفروش نگاه کنیم و ببینیم که از موفقیتهای آنها چه چیزی می توانیم یاد بگیریم.

چهار نمونه از رمان های پرفروش با مبهمی که سنگ می زند!
برای توییت کلیک کنید

Outlander توسط دیانا گابالدون

(تصویر: استارز)

ارتفاعات اسکاتلندی ، 1945. کلر رندال ، یک پرستار سابق رزمی انگلیس ، تازه از جنگ بازمی گشت و وقتی در یک سنگ ماه ایستاده در یکی از محافل باستانی که جزایر انگلیس است ، با یک همسر دیگر در ماه عسل دیگر به هم می پیوندد. ناگهان او Sassenach است - "بیگانه" - در اسکاتلند که در سال پروردگار ما توسط جنگ و تهاجم به قبیله ها پاره شده توسط جنگ پاره شده است. . . 1743

کلر به درون فتنه های جهانی که زندگی او را تهدید می کند ، منجنیق می شود و ممکن است قلب او را خرد کند. در اثر خطر ، شور و خشونت ، کلر در کلمه می آموزد که تنها فرصت ایمنی او در جیمی فریزر ، یک جنگجو جوان اسکاتلندی است. آنچه در اجبار شروع می شود ، به یک نیاز فوری تبدیل می شود ، و کلر می یابد که بین دو مرد بسیار متفاوت ، در دو زندگی غیر قابل مقایسه پاره شده است.

ما چه می آموزیم؟
شخصیت اصلی: کلر رندال ، یک پرستار سابق مبارز ، اخیراً با همسرش دوباره 
درگیر شد: درگیری اولیه: او در گذشته به دام افتاده ، باید به مردی اعتماد کند که بتواند او را از سوگندهای ازدواج خود وسوسه کند. 
سهام: بقا و وفاداری 
کلمات کلیدی ژانر: شور ، اجبار ، پاره شدن بین ، قلب او را خرد کنید

این اغتشاش کار بزرگی را انجام می دهد که بین داستان های تاریخی ، خیالات و عاشقانه ها پیش می رود. این مجموعه پشت پرده کافی را برای کمک به درک اصلی ما ایجاد می کند: زنی از دهه 40 که به قرن 18 بازگردانده شد و در دو زمان متفاوت بین دو مرد مختلف پاره شد.

پیام در یک بطری توسط نیکلاس اسپارکس
ترزا آزبورن که از روابط جدا شده و سرخورده شده است ، هنگامی که یک بطری در ساحل پیدا می کند ، در حال دویدن است. درون نامه ای از عشق و میل به "کاترین" است که به سادگی "گارت" امضا شده است. ترزا به چالش کشیده شده توسط عرفان و عواطف او کاملاً درک نمی کند ، ترزا جستجوی این مرد را آغاز می کند که زندگی او را تغییر خواهد داد. اتفاقی که برای او می افتد غیر منتظره ، شاید معجزه آسا است - برخوردی که تمام امیدهای ما را برای یافتن شخصی خاص ، برای داشتن عشقی بی انتها و جاودانه در آغوش می کشد ...

نیکلاس اسپارکس فوق العاده قلب قلب انسان را شرح می دهد. وی در نخستین رمان پرفروش خود ، نوت بوک ، اثری از عشق رمانتیک خلق کرد که خوانندگان را در سراسر جهان لمس کرد. اکنون در این پرفروش نیویورک تایمز ، او ایمان ما را به سرنوشت ، در توانایی عاشقان برای پیدا کردن یکدیگر ، مهم نیست که در آن ، بدون توجه به زمان ...

ما چه می آموزیم؟
شخصیت اصلی: ترزا ، مطلقه ، مطلقه ، سرخورده 
و درگیری اصلی: آیا او مردی را که نامه نوشته است ، پیدا نخواهد کرد؟ 
سهام: آیا ترزا عاشقانه پیدا می کند و ایمان خود را دوباره می یابد؟ 
کلمات کلیدی ژانر: رمز و راز ، عواطف عشق ، عشق بی انتها ، عشق عاشقانه

دو جمله اول این اغتشاش یک کار عالی برای نقاشی صحنه ای است که خوانندگان به راحتی می توانند از آن تصویر کنند: زنی که در ساحل در حال دویدن ، یافتن بطری ، بیرون کشیدن نامه و بیرون آوردن یک واکنش احساسی است. همچنین اتفاق می افتد که ماجرای تحریک کننده داستان را توصیف می کند ، که واقعاً به تحریک حرکت روایی کمک می کند.

دختر در قطار توسط پائولا هاوکینز

(تصویر: جهانی)

هر روز همان

راشل هر روز صبح و شب همان قطار مسافر را طی می کند. او هر روز از مسیر عبور می کند ، به طرحی از خانه های دنج حومه شهر می رود و در مقابل سیگنال متوقف می شود که به او اجازه می دهد روزانه همان زوج را که صبحانه در عرشه خود می بیند تماشا کند. او حتی احساس کرده است که آنها را می شناسد. جس و جیسون ، آنها را صدا می کند. زندگی آنها - آنطور که او می بیند - کامل است. برخلاف زندگی او که اخیراً از دست داده است.

تا امروز

و بعد او چیزی تکان دهنده می بیند. تنها یک دقیقه تا حرکت قطار حرکت می کند ، اما کافی است. اکنون همه چیز تغییر کرده است. راشل قادر به نگه داشتن آن برای خود نیست ، به پلیس می رود. اما آیا او واقعاً به همان اندازه که می گویند غیرقابل اعتماد است؟ به زودی او نه تنها در تحقیقات بلکه در زندگی همه افراد درگیر درگیر شد. آیا او صدمه ای بیش از خوب کرده است؟

ما چه می آموزیم؟
شخصیت اصلی: راشل ، تنهایی ، اخیراً چیزی در زندگی خود را از دست داده است 
: درگیری اولیه: آیا او می تواند رمز و راز بخشی از آن را حل کند؟ 
سهام: آیا او راشل کاری وحشتناک انجام داده است؟ آیا زندگی او هرگز به روشی که قبلاً گذشته بود باز خواهد گشت؟ 
کلمات کلیدی ژانر : تکان دهنده ، پلیس ، تحقیق ، عمیقاً گرفتار.

بسیار جالب است که این خلاصه داستان چقدر دیدنی است - بند اول تقریباً مانند یک مونتاژ فیلم سریع عمل می کند: یک زن بی حوصله در قطار ، صدای قطار ، خانه هایی که توسط آنها چشمک می زند. ما را مستقیماً وارد دنیای کتاب می کند تا قبل از اینکه ما را به سر شخصیت اصلی بکشاند. "او حتی احساس کرده است که آنها را می شناسد": با بیان دیدگاه خواننده ، دلبستگی شکل می گیرد و ما بیشتر به سرنوشت او اهمیت می دهیم.

همچنین ، توجه داشته باشید که این آشفتگی به الکلی بودن راشل اشاره نمی کند - اگرچه به شدت دلالت می کند که وی اکنون جدا شده است و او در مکانی تاریک قرار دارد. آنچه خلاصه نویسی انجام می دهد صریحاً تنها عناصر مورد نیاز برای درک قلاب را تعریف می کند: این که او فکر می کند اتفاق بدی دیده است ، که ممکن است کار اشتباهی انجام داده باشد و او راوی غیرقابل اعتماد باشد.

کشتن طبقه توسط لی کودک
پلیس سابق نظامی جک ریچر دستگیر است. او فقط در حال گذر از مارگراوی ، جورجیا است و در کمتر از یک ساعت ، او به جرم قتل دستگیر شده است. خیلی مورد استقبال نیست همه Reacher می داند که او کسی را نکشت. حداقل در اینجا نیست. اخیراً اما او فرصتی برای متقاعد کردن کسی ندارد. در مارگراوی ، جورجیا نیست. فرصتی در جهنم نیست.

ما چه می آموزیم؟
شخصیت اصلی: جک ریچر ، نماینده سابق مجلس نمایندگان ، 
درگیری اولیه: متهم به جرمی که نکرده است. آیا او بی گناهی خود را در این شهر کوچک و منزوی اثبات می کند؟ 
سهام: در جورجیا؟ تزریق کشنده 
کلید واژه های ژانر: قتل ، کشتن ، دستگیری ، فرصتی در جهنم نیست.

این آشفتگی بسیار کوتاه تر از نمونه های قبلی است. این یک معرفی کامل برای سبک روایت شده سخت و بدون مزخرف کتاب ها است. جملات کوتاه و مداخلات ساردونیک ("خیلی مورد استقبال نیست" و "فرصتی برای جهنم نیست") ممکن است مانند کلیشه ها بخوانند ، اما آنها یک قهرمان سنتی را در قالب بوگارت اسیر می کنند.

همچنین ، تاری باعث می شود تا حس تنظیم را به دست آوریم. دلیلی ندارد که خواننده از Margrave آگاه باشد ، اما تکرار و زمینه آن به ما اطلاع می دهد که این یک شهر دوستانه نیست. بدون نیاز به بیان آن ، می توان گفت که جک ریچر قصد دارد با برخی از افراد محلی کوچک فکر روبرو شود.

البته کتابهای زیادی وجود دارد که از آنها الهام گرفته می شود. فقط به قفسه کتاب خود بروید و کتاب مورد علاقه خود را پایین بیاورید - ببینید که چگونه آنها در مورد ایجاد شخصیت ها ، سهام ها و درگیری ها پیش می روند.

همانطور که امیدوارم دیدید ، آشفتگی شما یکی از بزرگترین تأثیرگذاران در فروش کتاب شما است و بیشتر از هر بخش دیگری از برنامه بازاریابی شما توجه بیشتری می کند ، اگر نه بیشتر . زمان و تلاشی که برای اصلاح و آزمایش خرابی خود انجام داده اید ، پول در بانک است.

  • کتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی