دانلود رایگان کتاب خارجی

دانلود رایگان کتاب های خارجی با ایبوک رالی

دانلود رایگان کتاب های خارجی با ایبوک رالی

ما به عنوان محققان ، تلاش می کنیم که تحقیقاتی با کیفیت انجام دهیم که موجب پیشرفت علم شود. ما به آنچه به اعتقاد ما فرضیه های منحصر به فرد می پردازیم می پردازیم ، کار خود را بر اساس داده های قوی پایه گذاری می کنیم و از یک روش تحقیق مناسب استفاده می کنیم. همانطور که یافته های خود را می نویسیم ، هدف ما ارائه بینش نظری و به اشتراک گذاشتن پیامدهای نظری و عملی در مورد کار ما است. سپس نسخه خطی خود را برای انتشار در یک ژورنال با همکار ارائه می دهیم.

برای بسیاری ، این سخت ترین بخش تحقیق است.

در هفت سال تحقیق و تدریس ، چندین کاستی در روند تهیه و ارسال نسخه خطی مشاهده کرده ام که اغلب منجر به رد تحقیقات برای انتشار می شود. آگاهی از این کاستی ها شانس شما در انتشار نسخه خطی را افزایش می دهد و همچنین باعث می شود مشخصات تحقیق و پیشرفت شغلی شما تقویت شود.

در این مقاله ، که برای دانشجویان دکترا و سایر محققان جوان در نظر گرفته شده است ، من مشکلات عادی را شناسایی می کنم و راهکارهای مفیدی برای تهیه مقالات تأثیرگذار ارائه می دهم. در حالی که انواع مختلفی از مقاله های پژوهشی از جمله ارتباطات کوتاه ، مقالات مرور و موارد دیگر وجود دارد ، این دستورالعمل ها بر تهیه مقاله کامل (از جمله بررسی ادبیات) ، اعم از روش کیفی یا کمی ، از منظر مدیریت ، تمرکز دارند. رشته های آموزش ، علوم اطلاعات و علوم اجتماعی.

نوشتن برای مجلات دانشگاهی یک فعالیت کاملاً رقابتی است و درک این نکته ضروری است که می توان دلایل مختلفی برای رد این امر وجود داشت. علاوه بر این ، فرایند بررسی همتای ژورنال یک عنصر اساسی انتشار است زیرا هیچ نویسنده ای نمی تواند همه نسخه های بالقوه را با یک نسخه خطی شناسایی و رسیدگی کند.

1. عجله نکنید مقاله خود را برای انتشار منتشر می کنید.

در اولین دانلود رایگان مقاله من برای الزویور کانکت - " پنج راز برای زنده ماندن (و رونق گرفتن) یک برنامه دکتری " - تأکید کردم که دانشمندان باید در مراحل اولیه تحقیق یا حرفه تحصیلی شما شروع به نوشتن کنند. این راز مستلزم ارسال نسخه خطی شما برای انتشار لحظه ای که نتیجه گیری خود را تهیه کرده اید نیست. نویسندگان گاه به این واقعیت اتکا می کنند که همیشه فرصتی برای رفع کاستی های کار خود خواهند داشت پس از بازخورد دریافت شده از ویراستار مجله و داوران مجله ، آنها را شناسایی کرد.

یک رویکرد و نگرش فعال باعث کاهش احتمال طرد و ناامیدی می شود. به نظر من ، یک فعالیت منطقی از فعالیت حاکم است و باید برای تهیه نسخه خطی نیز دنبال شود. چنین فعالیتهایی شامل دوباره خواندن نسخه خطی شما در زمانهای مختلف و شاید در مکانهای مختلف است. مطالعه مجدد در زمینه تحقیق ضروری است و به شناسایی رایج ترین مشکلات و کاستی های موجود در نسخه خطی ، که در غیر این صورت ممکن است نادیده گرفته شود ، کمک می کند. دوم اینکه ، به اشتراک گذاشتن نسخه های خطی خود با همکاران و پژوهشگران دیگر در شبکه من بسیار مفید است و درخواست بازخورد آنها را دارم. با انجام این کار ، من هر بخش از نسخه خطی را که می خواهم داوران کاملاً واضح باشند ، برجسته می کنم.

2. یک محل انتشار مناسب را انتخاب کنید.

پردیس انتشارات Elsevier
پردیس انتشارات Elsevierپردیس الزویر انتشار یک پلت فرم آنلاین رایگان است که سخنرانی ها، آموزش تعاملی و مشاوره حرفه ای در طیف گسترده ای از موضوعات، از اصول چاپ و نشر به مسائل گسترده تری مانند جنسیت در تحقیق و دانش باز فراهم می کند. محققان می توانند برای دوره های آموزشی ثبت نام کنند ، از رهبران در تحقیق و نشر یاد بگیرند و در مباحث موضعی شرکت کنند. برای هر ماژول یا سمینار تکمیل شده ، محققان برای تلاش های خود با یک گواهی اعطا شده شناخته می شوند .

من همچنین از همکاران در مورد مناسب ترین ژورنال می خواهم که نسخه من را ارسال کند. یافتن ژورنال مناسب برای مقاله شما می تواند شانس پذیرش را به طرز چشمگیری بهبود بخشد و اطمینان حاصل کند که به مخاطب هدف شما می رسد.

Elsevier یک مرکز جستجوی خلاق ژورنال یاب در وب سایت خود ارائه می دهد. نویسندگان عنوان مقاله ، خلاصه مقاله و زمینه تحقیق را وارد می کنند تا لیستی از مناسب ترین ژورنال ها را برای مقاله خود دریافت کنند. برای بحث کامل در مورد چگونگی انتخاب یک ژورنال مناسب ، به نایت و اشتاینباخ (2008) مراجعه کنید.

دانشمندان کم تجربه گاهی اوقات تصمیم می گیرند کار تحقیق خود را به طور همزمان به دو یا چند مجله ارسال کنند. اخلاق و سیاست های کلیه مجلات علمی نشان می دهد که نویسندگان باید یک نسخه را به صورت همزمان فقط به یک مجله ارائه دهند. انجام در غیر این صورت باعث خجالت و ایجاد مشکلات کپی رایت برای نویسنده ، کارفرمای دانشگاه و ژورنال های درگیر شده می شود.

3. اهداف و دامنه و دستورالعملهای نویسنده ژورنال هدف خود را با دقت بخوانید.


هنگامی که چندین بار دستنوشت خود را با دقت خوانده و مجدداً خوانده اید ، از همکاران خود بازخورد دریافت کرده اید و یک ژورنال هدف را مشخص کرده اید ، گام مهم بعدی خواندن اهداف و دامنه ژورنال ها در حوزه تحقیق هدف شما است. انجام این کار شانس پذیرش نسخه خطی شما را برای انتشار بهتر می کند. گام مهم دیگر بارگیری و جذب دستورالعمل های نویسنده و اطمینان از تطابق نسخه خطی شما با آنها است. برخی ناشران گزارش می دهند که یک مقاله در پنج مورد از الزامات سبک و قالب ژورنال هدف پیروی نمی کند ، که ممکن است الزامات مربوط به ارقام ، جداول و منابع را مشخص کند.

رد می تواند در زمان های مختلف و در قالب های مختلف انجام شود. به عنوان مثال ، اگر هدف تحقیق شما مطابق با اهداف و دامنه ژورنال هدف نباشد ، یا این که نسخه خطی شما مطابق با طرح ژورنال هدف ساخته نشده و قالب بندی نشده باشد ، یا اگر نسخه خطی شما شانس منطقی برای توانایی ندارد. برای برآورده کردن انتظارات نشر روزنامه هدف ، نسخه خطی می تواند بدون تأیید برای بررسی همسالان ، یک میز کار را از سردبیر دریافت کند. رد کردن میز می تواند برای نویسندگان دلسرد کننده باشد و باعث شود احساس می کند زمان ارزشمندی را تلف نکرده اند و حتی ممکن است باعث شود که اشتیاق خود را برای موضوع تحقیق خود از دست بدهند. Sun و Linton (2014) ، Hierons (2016) و Craig (2010) بحثهای مفیدی را در مورد موضوع "رد میز" ارائه می دهند.

4- اولین عنوان را با عنوان و چکیده خود ایجاد کنید.

عنوان و چکیده اجزای فوق العاده مهمی از یک نسخه است زیرا آنها اولین عناصری هستند که ویراستار مجله می بیند. من خوشبختانه از مشاوره سردبیران و داوران درباره مطالب ارسالی من و بازخورد بسیاری از همکاران در کنفرانس های دانشگاهی دریافت کرده ام ، و این همان چیزی است که من آموخته ام:

عنوان باید موضوع اصلی مقاله را خلاصه کند و نشان دهنده سهم شما در نظریه باشد.
چکیده باید با دقت تهیه شود و هدف و دامنه مطالعه را در بر بگیرد. مسئله اصلی که باید مورد توجه و تئوری قرار گیرد. روش مورد استفاده؛ مجموعه داده؛ یافته های کلیدی؛ محدودیت ها؛ و پیامدهای نظریه و عمل.
دکتر فرشته Borja در " 11 مرحله برای ساختن ویرایشگرهای مقاله علمی ، جدی خواهد گرفت " درباره این مؤلفه ها به تفصیل می پردازد.

5- از یک ویرایشگر حرفه ای نسخه ویرایش شده نسخه برداری ( نه فقط نسخه برداری) از جمله متن اصلی ، لیست منابع ، جداول و شکل ها را داشته باشید.

ویژگی اصلی نوشتن علمی وضوح است. قبل از ارسال نسخه خطی برای انتشار ، توصیه می شود که یک ویرایشگر حرفه ای داشته باشد که نسخه خطی خود را کپی و ویرایش کند. مقاله ای که به یک مجله بررسی شده ارجاع می شود ، قبل از انتخاب برای بررسی همسالان ، توسط هیئت تحریریه مورد نقد و بررسی قرار می گیرد. طبق آماری که Elsevier به اشتراک گذاشته است، بین 30 تا 50 درصد مقالات ارسال شده به ژورنال های Elsevier قبل از رسیدن به مرحله بررسی همسالان رد می شوند و یکی از مهمترین دلایل رد آن ، زبان ضعیف است. متن صحیح نوشته شده ، ویرایش شده و ارائه شده بدون خطا و قابل فهم خواهد بود و تصویری حرفه ای را ایجاد می کند که به اطمینان از جدی گرفتن کار شما در دنیای نشر کمک می کند. در بعضی مواقع ، بازنگری های اساسی انجام شده به درخواست یک بازنگری ، نیاز به دور دیگری از ویرایش دارد.

نویسندگان می توانند با در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی در پایان ، ویرایش نسخه های خطی خود را تسهیل کنند. این موارد شامل تصحیح نسخه خطی خود برای صحت و دقت است (از توضیحات غیرضروری یا هنجاری مانند "در اینجا باید یادداشت شود" و "نویسندگان معتقدند") و ارسال آن برای ویرایش فقط در صورت کامل بودن از هر نظر و آماده انتشار است. شرکت های ویرایش حرفه ای هزینه های سنگینی را پرداخت می کنند ، و این امکان وجود ندارد که آنها بتوانند چندین دور ویرایش را در مقاله خود انجام دهند. برنامه هایی مانند املا و دستور زبان گرامر در مایکروسافت ورد یا گرامرلی مطمئناً ارزش استفاده از مقاله شما را دارند ، اما فواید ویرایش مناسب غیرقابل انکار است. برای اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت بین تصحیح و ویرایش ، توضیحات را در WebShop Elsevier ببینید .


6. ارسال یک نامه جلد با نسخه خطی.


هرگز اهمیت یک جلد نامه خطاب به سردبیر یا سردبیر مجله هدف را دست کم نگیرید. سال گذشته ، من در کنفرانسی در بوستون شرکت کردم. جلسه "ملاقات با ویراستاران" نشان داد که بسیاری از ارسال ها شامل نامه ای نیستند ، اما سردبیران حاضر حاضر ، که نماینده مجلات تازه شده و نمایه شده از ISI Elsevier هستند ، استدلال کردند که نامه فوق به نویسندگان فرصتی مهم برای متقاعد کردن آنها می دهد. که تحقیقات پژوهشی آنها ارزش بررسی دارد

بر این اساس ، محتوای نامه تحت پوشش نیز ارزش گذراندن زمان را دارد. برخی از محققان بی تجربه چکیده مقاله را در نامه خود می گذارند و فکر می کنند که این پرونده برای انتشار کافی خواهد بود. این عملی است که به بهترین وجه از آن اجتناب می شود. یک جلد خوب خوب ابتدا موضوع اصلی مقاله را تشریح می کند. دوم ، درباره جدید بودن مقاله استدلال می کند؛ و سوم ، ارتباط نسخه خطی با مجله هدف را توجیه می کند. من پیشنهاد می کنم نامه پوشش را به نصف صفحه محدود کنید. مهمتر از همه ، همسالان و همکارانی که مقاله را می خواندند و قبل از ارسال نسخه خطی بازخورد ارائه می دادند ، باید در جلد نامه تصدیق شوند.


7. نظرات داوران آدرس را با دقت فراوان بیان کنید.


سردبیران و سردبیران معمولاً پذیرش نسخه خطی را مشروط بر "تجدید نظر و ارسال مجدد" بر اساس توصیه های ارائه شده توسط ناظر یا داوران می دانند. این تجدید نظرها ممکن است نیاز به تغییرات اساسی یا جزئی در نسخه داشته باشد. دانشمندان بی تجربه باید چند جنبه اصلی روند تجدید نظر را درک کنند. اول ، پرداختن به بازنگری ها با جدیت مهم است. دوم ، ضروری است که به همه نظرات دریافت کنندگان از داوران و اجتناب از نظارت بپردازیم. سوم ، ارسال مجدد نسخه تجدیدنظر شده باید در مهلت مقرر شده توسط ژورنال اتفاق بیفتد. چهارم ، روند تجدید نظر ممکن است شامل چندین دور باشد.

روند تجدید نظر به دو سند مهم نیاز دارد. اولین نسخه از نسخه تجدید نظر شده برجسته کلیه اصلاحات صورت گرفته به دنبال توصیه های دریافت شده از داوران است. مورد دوم ، نامه ای است که پاسخ نویسندگان را نشان می دهد و نشان می دهد که همه دغدغه های داوران و سردبیران را برطرف کرده اند. این دو سند باید با دقت تهیه شوند. نویسندگان نسخه خطی می توانند با اظهار نظرهای داوران موافق یا مخالف باشند (معمولاً توافق نامه تشویق می شود) و همیشه موظف به اجرای توصیه های خود نیستند ، اما در هر صورت باید توجیهی استدلالی را برای روند فعالیت خود ارائه دهند.


نتیجه

با توجه به تعداد روزافزون دستنوشته های ارسال شده برای انتشار ، روند تهیه نسخه خطی به اندازه کافی برای پذیرش آن توسط یک ژورنال می تواند دلهره آور باشد. ژورنالهای با تأثیر بالا کمتر از 10 درصد از مقالات ارسال شده به آنها را می پذیرند ، اگرچه نسبت پذیرش برای موضوعات خاص یا بخش های موضوعات ویژه به طور معمول بیش از 40 درصد است. محققان ممکن است مجبور شوند خود را به دلیل رد مقالات خود استعفا دهند و سپس مجدداً در تلاش برای ارسال آنها به ژورنال متفاوت قبل از پذیرش نسخه نویسی باشند.

توصیه های ارائه شده در اینجا جامع نیست ، اما اجرای آن نیز دشوار نیست. این توصیه ها نیاز به توجه مناسب ، برنامه ریزی و اجرای دقیق دارد. با این وجود ، پیروی از این توصیه می تواند به دانشجویان دکترا و سایر دانشمندان کمک کند تا احتمال انتشار کار خود را منتشر کنند ، و این مهم برای داشتن حرفه ای علمی ، پربار ، هیجان انگیز و با ارزش است.


سپاسگزاریها

من می خواهم از پروفسور هایککی کارژالوتو ، دانشکده تجارت و اقتصاد دانشگاه جیواسکیلی بخاطر ارائه بازخورد ارزشمند در مورد این مقاله تشکر کنم.

منابع
Sun، H.، & Linton، JD (2014). ساختن مقالات برای موفقیت: ساختن مقاله شما بیشتر به یک انتشار با تأثیر بالا نسبت به رد میز ، Technovation.
کریگ ، JB (2010). رد میز: چگونه از برخورد با بومرنگ بازگشتی ، بررسی مشاغل خانوادگی جلوگیری کنید .
Hierons، RM (2016). میز هراسناک ، آزمایش نرم افزار ، تأیید صحت و قابلیت اطمینان .
Borja، A (2014): Elsevier Connect ، 11 مرحله برای ساخت ویرایشگرهای مقاله علمی ، جدی خواهد گرفت
نایت ، LV ، و استینباخ ، TA (2008). انتخاب یک محل انتشار مناسب: الگوی جامع معیارهای انتخاب ژورنال برای محققان در طیف گسترده ای از رشته های دانشگاهی ، مجله بین المللی مطالعات دکتری .
Tewin، K. (2015). چگونه می توان مقاله را در 6 مرحله ساده اثبات کرد ،
Day، R، & Gastel، B: نحوه نوشتن و انتشار مقاله علمی . انتشارات دانشگاه کمبریج (2012)

tinyurl rebrandly bit.do bit.ly opizo.com
gg.gg shorturl.at shorl.com v.ht is.gd
      b2n.ir plink.ir
  • کتاب

نظرات  (۱)

  • عصراسلام
  • باسلام

    مظلب شما در سایت عصر اسلام منتشر شد

    http://www.asrislam.com/fa/news/13482

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی