دانلود رایگان کتاب خارجی

دانلود رایگان کتاب های خارجی با ایبوک رالی

دانلود رایگان کتاب های خارجی با ایبوک رالی

راهنمای نویسنده کتاب برای تصاویر

جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۰ ق.ظ


به عنوان نویسنده کتاب شما ، احتمالاً احساس می کنید کلماتی که انتخاب می کنید کلید بیان مفاهیم و احساسات است و همچنین کیفیت و پتانسیل فروش کتاب شما را تعریف می کند. ناشران فصلی به شما خواهند گفت که تصاویری که انتخاب می کنید می تواند برای فروش بیشتر از انتخاب کلمات و عبارات مهم باشد. اگرچه ممکن است برای تصاویر روی جلد بصری به نظر برسد ، اما در مورد تصاویر و نمودارهایی که درون کتاب خود انتخاب می کنید نیز صادق است.

تصاویر

در اینجا مجموعه ای از نکاتی برای فروش جلد هنری و تصاویر داخلی کتاب الکترونیکی شما وجود دارد.


انتخاب تصاویر برای کتاب الکترونیکی به معنای پیروی از مجموعه قوانین و دستورالعملهای کاملاً متفاوت نسبت به کتابهای چاپی است. محدودیت های بیشتری را با جلد کتاب ، اما در عین حال امکانات بی حد و حصر در کتاب خود پیدا خواهید کرد.

Cover Art
1. یک تصویر جلد را انتخاب کنید که تأثیر آن فوری باشد.
این کلیشه قدیمی است که ما نباید جلوی کتاب آن را قضاوت کنیم ، اما واقعیت این است که این دقیقاً همان کاری است که شما و خوانندگانتان انجام می دهید. جلد کتاب شما مستقیماً روی تعداد نسخه هایی که می فروشید تأثیر می گذارد. ذهن ما 60،000 بار سریعتر از متن پردازش می کند. تصاویر یا تصویرهایی را انتخاب کنید که به خواننده هدف شما می گوید "مرا بخرید".

شر مخفی توسط کاترینا لیگاتو ، جورج مارتین ، جیمز آسپه ، آن کندی بهترین شاعران جدید 2013  دختری که از آسمان فرار کرد توسط هایدی دورو ایدیوت توسط الیف باتومن
2. قراردادهای ژانر خود را بیاموزید.
اگر می خواهید پتانسیل فروش کتاب خود را به حداکثر برسانید ، باید بررسی کنید که آیا این کنوانسیون ژانرهای شما را دنبال می کند — عدم پیروی از کنوانسیون های ژانر برای کتاب شما ممکن است باعث شود خوانندگان بالقوه کتاب شما را به عنوان کتاب ژانرهای دیگر رد کنند.

توصیه می کنم هنجارهای ژانر کتاب خود را بررسی کنید. مدتی را صرف بازدید در بازارهای اصلی کتاب کنید و به قراردادهای تصویر جلد که توسط پرفروش ترین ها در ژانر شما استفاده می شود توجه کنید.

شرور جلد کتاب
اگر یک استاد دانشگاه تحلیل فیلم های شرور را در فیلم های سال گذشته بنویسد ، پس تصمیم می گیرد برای جلب توجه خوانندگان بالقوه ، یک جلد غم انگیز داشته باشد ، او خوانندگان اشتباه را به خود جلب می کند. هواداران هیجان هنگامی که این کتاب را باز می کنند ، بسیار ناامید می شوند تا آن را پر از تحقیق و آمار و بدون ریخته شدن خون بدانند.

ممکن است مواقعی اتفاق بیفتد که شکستن قراردادها خوانندگان بیشتری را به خود جلب می کند. قبل از ریسک شما نیاز به مطالعه بازار دارید. توصیه من این است که روی خوانندگان خود تحقیق کنید و بدانید که چگونه آنها می خواهند پیام کتاب خود را با آنها ارتباط برقرار کنید - آنچه مهم است خوانندگان شما می خواهند.

3. برای تصویر کوچک خود برنامه ریزی کنید.
برخی از تصاویر ممکن است آنقدر پیچیده باشند که کاهش اندازه تصویر بصورت نمایی مقدار آن را کاهش می دهد. آنچه به عنوان یک تصویر پیچیده و جذاب پیچیده شروع می شود به یک مبهم مبهم تبدیل می شود. قبل از انجام یک تصویر ، تصویر را در اندازه 60 that 90 پیکسل اندازه گیری کنید که در جستجوهای Kindle ظاهر می شود. برای مثال بیشتر ، به 15 Ebook Covers: موفقیت و عدم موفقیت در فروشگاه Kindle مراجعه کنید .

تصاویر کوچک جلد کتاب
 

4- همه عناصر: تصویر ، پس زمینه و نوع را هماهنگ کنید.
تصویر جلد شما یکی از ویژگی های اصلی کتاب الکترونیکی شماست اما تنها یکی نیست. این باید هماهنگ با پیش زمینه خود و هم با نوع مورد استفاده شما کار کند. اگر مطمئن هستید که تصویر مناسب را انتخاب کرده اید ، تغییر طرح رنگ یا فونت را در نظر بگیرید.

رنگ هایی که برای تصاویر و تصاویر کتاب الکترونیکی خود انتخاب می کنید ، بر روحیه خوانندگان شما تأثیر می گذارد. ممکن است سایه های مختلفی وجود داشته باشد که توسط صنعت یا طاقچه شما استفاده می شود. به عنوان مثال ، کتب کسب و کار تمایل به رنگ آبی دارند. بنیانگذار گروه بازاریابی شایسته می گوید که دلیل این امر این است که "آبی به عنوان رنگی شناخته می شود که نشان دهنده تجارت ، اعتماد به نفس و آرامش باشد." می توانید از یک مولد طرح رنگ مانند Coolors.co استفاده کنید تا به شما در یافتن یک طرح مناسب برای خود کمک کنید. کتاب

جلد کتاب بهره وریوکتور هنرمند Dooder - Freepik

5. یک پوشش غالب متن را در نظر بگیرید.
ما در مورد تصاویر ادامه داده ایم ، اما گاهی اوقات شما نیازی به تصویر روی جلد کتاب ندارید. بیایید مثالی از روانکاوی شرارت ها بگیریم. این کتاب بهتر است مخاطبان خود را با تصاویر ساده تری که برای متن به عنوان نمادی از موضوع قرار می گیرند و نه به عنوان تصویر اصلی یا بدون یک تصویر در کل ، قرار می گیرد ، مورد هدف قرار دهد.

جلد کتاب روانکاوی
تایپوگرافی یک بخش بسیار مهم از کتابهای الکترونیکی درست است. جلد کتاب شما می تواند بر اساس متنی که استفاده می کنید زنده یا بمیرد و این باعث می شود که تعادل بین تصاویر و متن درست به دست بیاید.

تصاویر داخل کتاب شما
همانطور که با جلد کتاب ، دنیای تصاویر موجود در کتاب الکترونیکی شما با چاپ کتاب متفاوت است. خوشبختانه ، بر خلاف کتاب ، گزینه های کمک بصری در یک کتاب الکترونیکی تقریبا نامحدود است.

1. گزینه های رنگ
با چاپ کتاب ، تصاویر و صفحات رنگی باعث افزایش هزینه چاپ می شوند و این کتاب را بیش از آنکه یک پول ساز باشد ، بار مالی را رقم می زند. با کتابهای دیجیتالی ، رنگ رایگان است. بنابراین ، تصاویر رنگی اضافه کنید و تماشای کتاب خود را به زندگی تبدیل کنید.

طرح پیچش الیور
فیلم پیچش الیور
هر دو تصویر از محبوب الیور پیچ و تاب خواستار "برخی دیگر" با ابعاد یکسان و نوع پرونده هستند. با کمال تعجب ، طرح سیاه و سفید 638KB است در حالی که تصویر رنگی فیلم فقط 310KB است ، کمتر از نیمی از اندازه پرونده. که ما را به مبحث مهم بعدی سوق می دهد.

2. اندازه تصویر
نگران نباشید ، از قرار دادن تصاویر در اندازه بیلبورد در کتاب خود خودداری کنید و مشکلی نخواهید داشت. به طور کلی ، تصاویری که در همان ابعادی که برای عکس جلد ذکر شده است ، باید خوب باشند. اکثر اندازه پرونده های تصویر ممکن است در حدود 50 کیلوبایت کاهش یابد. تصاویر بزرگتر ممکن است تا 500kb برسد. اگر تصاویر شما 1 مگابایت یا بزرگتر است ، اندازه و وضوح تصویر را کاهش دهید ، به خصوص اگر خوانندگان شما از تبلت یا تلفن برای خواندن کتاب استفاده می کنند. همانطور که می توان جزئیات اضافی یک عکس 5 مگابایتی را تأثیر گذار دانست ، به هر حال معمولاً در صفحه های کوچک کاملاً مورد استقبال قرار نمی گیرد.

با من همراه باشید یا با من ببر باشید ، این دو تصویر روی صفحه شما یکسان به نظر می رسند. با این وجود ، آیا می توانید تفاوت در اندازه پرونده را حدس بزنید؟

ببر تصویر را کاهش می دهد
تصویر بزرگ ببر
 پرتره یک ببر - Chevanon

بسته به سرعت اینترنت شما ، ممکن است زمان بارگذاری آن را از بین ببرد. تصویر اول کوچکتر است. در تنها 108KB ، یک شصتمین فضای تصویر سنگین تر 6.48MB را به خود اختصاص می دهد و حداقل وضوح تصویر را از دست می دهد. این بدان معناست که می توانید در کتاب خود 60 تصویر به اندازه اولین داشته باشید و هنوز هم اندازه پرونده یکسان دارید. در حقیقت ، این تصویر می تواند به اندازه یک صدم اندازه فایل پایین بیاید و هنوز هم به همان اندازه خیره کننده باشد.

اگر موضوع کتاب الکترونیکی شما به تصاویر باکیفیت متکی است و تصویر 100KB به سادگی انجام نمی شود ، پس میزبانی تصاویر را بصورت آنلاین و تعبیه آنها در کتاب خود در نظر بگیرید. تصاویر در کتاب الکترونیکی شما نخواهند بود و در نتیجه اندازه پرونده کتاب شما تأثیر نمی گذارد. با این حال ، خوانندگان شما برای دسترسی به تصاویر به دسترسی به اینترنت نیاز دارند. اگر این بازپرداخت برای موضوع شما معنا پیدا کند ، روش های زیادی برای انجام آن وجود دارد ، یکی از آنها ابزارک های کتاب الکترونیکی است که در ادامه در تصاویر Real-Time کمی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

3. اینفوگرافیک
نمودارهای قدیمی از نظر خواننده جذاب تر نیستند و اغلب اوقات نیز کمتری از آن استفاده می کنند. هیچ دلیلی وجود ندارد که شما را مجبور به کنار آمدن با آنها کنید. از طرح بندی های پویاتر ، طرح های رنگارنگ و ابزار خلاق برای بیان استفاده کنید. اگرچه می توانید یک طراح گرافیک را استخدام کنید تا آنها را برای شما بسازد ، می توانید خود را بصورت آنلاین و در Piktochart ، Canva یا Venngage (منبع نمونه زیر) طراحی کنید.

اینفوگرافیک
4. گالری عکس یا چرخ فلک
تمرکز شما روی متن است یا تصاویر؟ اگر تمرکز شما بر روی متن است ، با این وجود می خواهید به خواننده خود چندین مثال نشان دهید بدون اینکه فضای زیادی را در صفحه بدست بیاورد ، سپس یک گالری تصویر اضافه کنید. چرخ فلک گالری تصاویر مجموعه ای از تصاویر است که خوانندگان می توانند با دیدن یک تصویر در یک زمان ، از طریق آن پیمایش کنند. خوانندگان شما بدون ایجاد مزاحمت در جریان متن ، می توانند تمام نمونه های مورد نظر خود را مشاهده کنند. قرار دادن گالری ها در Kotobee به آسانی انتخاب گروهی از تصاویر روی رایانه است.

5. تصاویر در زمان واقعی
از ویجت کتاب الکترونیکی استفاده کنید. ابزارک های Ebook مانند برنامه های مینیاتوری هستند که می توانید در کتاب الکترونیکی خود وارد کنید. به عنوان مثال ، می توانید ویجت اینستاگرام را با یک برچسب جستجو وارد کنید و ویجت به طور خودکار تصاویر مرتبط را درست در کتاب الکترونیکی شما نمایش می دهد. Kotobee قرار دادن ابزارک در کتاب الکترونیکی شما سریع و آسان می کند.

6. مدلهای 3 بعدی
به یاد داشته باشید کتاب الکترونیکی شما محدود به 2 بعد کتاب نمی شود. می توانید مدلهای سه بعدی تقریباً از هر چیزی ، از مجسمه های مرمر گرفته تا سیستم اسکلتی گرفته تا اتومبیل های مفهومی را اضافه کنید. خوانندگان شما می توانند مدل را به چپ ، راست و همه جا بچرخانند. آنها می توانند قسمت پشت شی را به همان وضوح جلوی آن ببینند. مشاهده TurboSquid یا Free3d برای مدل های 3D رایگان است که شما می توانید بدون هیچ هزینه دانلود کنید و در کتاب های تعاملی با Kotobee باشد.

7. تصاویر مبتنی بر حرکت
یکی از مزایای مهم یک کتاب الکترونیکی این است که می توانید از گرافیک های متحرک و فیلم ها در کتاب خود استفاده کنید. هنگام نمایش یک فرآیند به خوانندگان ، تصاویر منفرد می توانند مفید باشند. با این حال ، انیمیشن ها می توانند بسیار جذاب و مؤثر باشند. اگر محصولی را می خواهید که از همسالان خود متمایز است ، باید به تصویرسازی حرکتی واقعی توجه کنید. طراح وب Google را امتحان کنید .

8. فیلم ها
تصویر متحرک وقتی کتابهای چاپی می نویسید ، نمی توانید رویای گیف متحرک یا ویدئوی کامل را در خواب ببینید. اگر شما در حال نوشتن کتاب الکترونیکی هستید ، لازم نیست خود را در تصاویر ثابت محدود کنید. فیلم های خود را بگنجانید ، فیلم های YouTube را جاسازی کنید ، یا یک فیلم جریان مستقیم وارد کنید .

اندازه پرونده های ایده آل
اندازه وقتی اهمیت دارد که تصاویری را برای کتاب الکترونیکی خود استفاده کنید. استفاده از یک تصویر 5 مگابایتی غیر ضروری است و می تواند باعث ایجاد تاخیر در برخی دستگاه ها شود و می تواند فروش شما را به خطر اندازد. اما این تنها دلیل اندازه اهمیتی ندارد.

برخی از فروشندگان (از جمله آمازون) براساس اندازه پرونده ای که آپلود می کنید شارژ می شوند. این بدان معنی است که اگر اندازه اشتباهی را انتخاب کنید که با از دست دادن فروش فقط هزینه آن را پرداخت نمی کنید ، به معنای واقعی کلمه مجبور خواهید بود پول بیشتری برای تبلیغات کتاب خود بپردازید - ساخت اندازه آن به دو برابر برای تجارت مهم است.

آمازون
برای اطمینان از بهترین کیفیت برای تصویر شما ، به ویژه در دستگاه های با کیفیت بالا ، ارتفاع تصویر باید حداقل 2500 پیکسل باشد. ابعاد ایده آل برای پرونده های جلد 2.560 x 1600 پیکسل است. توجه: حداقل اندازه مجاز تصویر 1000 x 625 پیکسل است. حداکثر اندازه مجاز تصویر 10،000 x 10،000 پیکسل است.

اپل iBooks
اندازه پیشنهادی تقریبا 1600 پیکسل با عرض 2400 پیکسل عرض دارد. برای بهترین نتیجه ، تصویر شما باید 900 DPI و بزرگتر از 1 مگابایت نباشد. پوشش ها باید حداقل 1400 پیکسل عرض داشته باشند.

بارنز و نوبل
اندازه پیشنهادی تقریبا 1600 پیکسل با عرض 2400 پیکسل عرض دارد. عرض باید حداقل 1400 پیکسل باشد.

کتاب های Kobo
اندازه پیشنهادی تقریبا 1600 پیکسل با عرض 2400 پیکسل عرض دارد. حداقل عرض آن 1400 پیکسل است. توجه: خوانندگان با نسبت 3: 4 هستند.

ابعاد تصویر
آیا تصویر ابعاد مناسب است؟ در حالی که تعدادی از اندازه های مختلف وجود دارد که یک کتاب چاپ شده می تواند وارد آن شود ، با کتاب الکترونیکی گزینه ها بسیار محدودتر هستند. در اینجا نسبت صفحه نمایش (عرض: ارتفاع) آورده شده است.

روشن شدن 1: 1.6
برای رایانه های لوحی و iPad 3: 4
تلفن های هوشمند 9: 16
دسک تاپ 1: 1
تغییرات اندازه به عنوان عنصر کلیدی در طراحی را پوشش میدهد. اطمینان حاصل کنید که تصاویر شما در ابعاد کلی صفحه خوانندگان شما متناسب است.

انجام شد
استخدام یک مترجم آزاد
آیا طراح دید شما را به اشتراک می گذارد؟ برخی از ابزارهای عالی و نرم افزارهای برجسته و درخشان برای کمک به شما در تهیه کتاب وجود دارد. با این حال ، شما نباید از طراحان و تصویرگران مستقل چشم پوشی کنید ، اگر تصمیم دارید که می خواهید یکی از آنها را استفاده کنید ، مواردی وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید:

در جاهای مناسب بنگرید.  شما می توانید با جستجوی مترجمان در مکان های اشتباه ، وقت زیادی را هدر دهید. برخی از بهترین سایتهایی که می توانید طراحان مستقل و تصویرگر را پیدا کنید عبارتند از:
کار کردن
نقاط
نمونه کارها آنها را با دقت مرور کنید. باید بدانید که طراح آزاد شما قادر خواهد بود خلاصه ای را که تنظیم کرده اید تهیه کند. مهم نیست که اعتبار آنها چقدر خوب باشد ، اگر سبک آنها مناسب بینایی باشد که برای کتاب الکترونیکی خود دارید ، پس هر پولی که برای آنها خرج کنید هدر می رود
بودجه خود را تنظیم کنید.  در مورد چگونگی طراحی و تصویرگری برای کتاب الکترونیکی خود بسیار واضح باشید. در حالی که استخدام یک مترجم آزاد ماهر به شما این امکان را می دهد تا کیفیت کتاب الکترونیکی خود را ارتقا دهید ، صرف هزینه ای برای صرفه جویی در مصرف پول ، منطقی نیست.
توصیه من این است که توجه داشته باشید که چه مقدار از کتاب الکترونیکی خود را می توانید خودتان تکمیل کنید و آیا نیاز به استفاده از یک مترجم آزاد دارید.

کمک به محتوای تصویری خود: شرایط حق چاپ را می دانید؟
اگر تصمیم دارید نیازی به استفاده از خدمات یک طراح آزاد یا تصویرگر نباشد ، مهم است که بتوانید تصاویری پیدا کنید که به شما امکان می دهد کتابی با کیفیت و عالی تهیه کنید. چند چیز برای شما وجود دارد که باید هنگام تهیه تصاویر برای کتاب الکترونیکی خود را به خاطر بسپارید:

انتساب و حق چاپ
استفاده از تصاویری که شما حق استفاده از آنها را ندارید یا به آنها نسبت خاصی داده نشده است ، شما را با مشکلات زیادی روبرو خواهد کرد. اطمینان حاصل کنید که بهترین شیوه های مربوط به انتساب و حق چاپ را درک کرده اید .

از کجا می توان تصاویر را پیدا کرد
طیف وسیعی از مکان های مختلف وجود دارد که می توانید به دنبال تصاویر برای استفاده در کتاب خود باشید. برخی از نمونه های عالی  Burst ،  Unsplash و  Pexels هستند .

من دوباره توصیه می کنم که خود را با اسناد و حق چاپ کپی رایت کنید - در صورتی که نمی دانید چگونه از آنها استفاده کنید ، معنی ندارید که وقت خود را به جستجوی و پیدا کردن تصاویر عالی بسپارید. برای اطلاعات بیشتر ، در اینجا  45+ منابع رایگان برای نویسندگان و انتشارات خود منتشر شده است .

نتیجه
تصاویر و تصاویر بخش مهمی از کتاب الکترونیکی هستند. حتی اگر تصمیم دارید که متن را در اولویت بندی قرار دهید ، هنوز هم باید دلایل و مخالفت در انتخاب تصاویر و یا تصاویر را بدانید. از قسمت بصری کتاب الکترونیکی خود نهایت استفاده را ببرید تا این منبع به یک منبع با ارزش حتی بیشتر برای خوانندگانتان تبدیل شود.

  • کتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی