دانلود رایگان کتاب خارجی

دانلود رایگان کتاب های خارجی با ایبوک رالی

دانلود رایگان کتاب های خارجی با ایبوک رالی

راهنمای کامل نوشتن یک پیشنهاد کتاب

شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۳۰ ب.ظ


آیا شما یک ایده کتاب غیرداستانی دارید و آرزو دارید که معامله میلیون دلاری را تضمین کنید - همه قبل از نوشتن کتاب خود؟

خوب ، ما دو کلمه برای آن داریم: پیشنهاد کتاب . در دنیای غیر داستانی ، ناشران از نویسنده می خواهند تا این سند حیاتی (و نه کل کتاب) را ارائه کند. با این حال ، اگر می خواهید آن را از گلوله برف پاک نشده بیرون بیاورید ، پیشنهاد شما باید واضح ، کاملاً تحقیق شده و سنگ آهنی باشد. برای ترسیم پیشنهاد شما به بهترین نفس خود ، ما از کمک ویراستاران برتر توسعه در بازار خود استخدام کرده ایم - و یک الگوی پیشنهادی کتاب را برای شما فراهم کرده ایم!

اکنون ، این راهنما و الگوی پیشنهادی کتاب یکدیگر را تکمیل می کنند ، بنابراین شما باید دو راه برای پیشبرد این موضوع داشته باشید. اگر دوست دارید هنگام خواندن این راهنما به این الگو مراجعه کنید ، می توانید در بخش قالب پیشنهادی کتاب بارگیری کنید و آن را بارگیری کنید . یا می توانید قبل از رسیدن به قالب ، از بالا به پایین بروید تا تمام اطلاعات را جذب کنید.

اگر پیشنهادی را نوشتید و می خواهید نحوه ارسال آن را بدانید ، این راهنمای سه مرحله ای را بررسی کنید. و قبل از اینکه خیلی دور نشوید ، ارزش این را دارد که بدانید نوشتن یک پیشنهاد کتاب همان حرف پرس و جو نیست - همان چیزی است که شما برای جلب توجه یک نماینده ادبی می نویسید .

پیشنهاد کتاب چیست؟
پیشنهاد کتاب یک نسخه خطی 15-50 (یا همان) است که یک نویسنده از آن برای تهیه کتاب غیر داستانی به ناشران استفاده می کند. اگرچه به جای یک کتاب واقعی نوشته شده است ، اما باید یک ایده کامل برای ایده کتاب ایجاد کند. در اصل ، یک پیشنهاد خوب شامل موارد زیر است:

چه کتاب است در مورد،
چرا شما فرد کاملی برای نوشتن این کتاب هستید ،
چه کسی کتاب را خریداری می کند ، و
چگونه می خواهید پیام را منتقل کنید.
اگر این کار را با موفقیت انجام دهید ، مبلغ قسمتهای پیشنهادی یک ناشر را ترغیب می کند تا روی شما و هدف شما سرمایه گذاری کند: یک کتاب منتشر شده.

در اینجا روش دیگری برای تفکر در اینجا آمده است. شما متقاعد شده اید که ایده کتاب شما یک الماس درشت است ، درست است؟ خوب ، شما ابتدا باید آن را اصلاح کنید تا جایی که برش آن حتی بدبین ترین ناشر را به خود جلب می کند. اکنون ، طرح پیشنهادی کتابی خواهد بود که الماس خود را به نمایش می گذارید تا درخشش یابد.

هر آنچه را که می خواستید بدانید (اما هرگز نپرسیدید) درباره پیشنهادات کتاب #PubTips
برای توییت کلیک کنید

چه چیزی باید یک پیشنهاد کتاب یک ناشر را نشان دهد؟
ناشران هفته ای هزاران پیشنهاد را می خوانند. (ما این را بدون اغراق می گوییم.) آنها قصد دارند طرف های چای را بخوانند تا پیشنهاد شما را بخوانند. این بدان معناست که آنها می خواهند پتانسیل های موجود در کتاب شما را ببینند - و بیش از هر چیز یک چیز متعجب می شوند. آیا این کتاب می تواند برای ما درآمد کسب کند؟

بگو: "سلام" ، به منشوری که ناشر از طریق آن همه چیز را مشاهده می کند! اما مرعوب نشو. اکنون نیازی به پاشیدن علامت "$" در هر صفحه پیشنهادی ندارید. در عوض ، این نکته خودی بسیار واضح تر از آن است: پیشنهاد شما باید به سادگی شواهدی از نیاز به کتاب را نشان دهد . به عبارت دیگر: چرا فرضیه شما منحصر به فرد است؟ چگونه می تواند به نفع افرادی که آن را خوانده اند ، سود ببرد؟ این بسیار مهم است. اگر بتوانید ناشر را متقاعد کنید که خوانندگان به اندازه کافی به کتاب شما برای خرید آن اهمیت می دهند ، شما به امنیت یک کتاب بسیار نزدیک هستید.

Top #PubTip: اطمینان حاصل کنید که پیشنهاد شما "اثبات نیاز" در بازار را نشان می دهد.
برای توییت کلیک کنید

این ما را به سؤال (بالقوه) میلیون دلاری ما سوق می دهد: چگونه یک پیشنهاد کتاب می نویسید؟

نحوه نوشتن یک پیشنهاد کتاب
به عبارت ساده ، شما باید:

تحقیقاتی را که هنوز انجام نشده است مشخص کنید. این شامل مخاطب هدف ، عناوین رقابتی و نقاط فروش کتاب شما می شود.
یک بستر نویسنده قوی بسازید.
طرح فصل به فصل را با یک آغاز ، میانه و پایان پیشنهاد دهید.
خلاصه همه چیز را در پیشنهاد کتاب.
صدا سخت؟ نگران نباشید ، ما این پیشنهاد را به رایج ترین مؤلفه های آن در زیر تقسیم کردیم.

نمای کلی 
مخاطب هدف 
درباره 
برنامه نویس بازاریابی 
عناوین رقابتی 
فصل خلاصه
نمونه فصل (ها)

اگر شما می خواهم ویدئویی ترجیح می دهند، چک کردن پخش یک Reedsy زنده وبینار، به عنوان کسیکه بجای دیگران چیز بری فاکس یک راه برای ایجاد یک پیشنهاد کتاب قاتل توضیح می دهد.


1. بررسی اجمالی
نحوه نوشتن یک پیشنهاد کتاب 2

بررسی اجمالی فقط این است: این بخش مقدماتی است که به چشم پرنده (یا تصویر بزرگ) کتاب شما می بخشد. این بخش را به عنوان یک کاراکتر بزرگ تبدیل نکنید. برای اینکه بتوانید از نتیجه ایده آل آن ایده بگیرید ، تصور کنید که فقط یک دستگاه آسانسور 30 ​​ثانیه ای برای مجاب کردن ناشر برای انتشار کتاب خود داشته اید. برای ویرایشگر توسعه الیزابت اوانز ، دقیقاً همین مسئله است که بررسی اجمالی را بسیار مهم می کند:

مرور کلی خود را بنویسید که انگار دارید نسخه ژاکت کتاب خود را می نویسید. در نمای اجمالی باید از همان ترکیب واضح و جذاب ، جذابیت ها و فروشهایی که ناشر در نهایت برای خریداران کتاب استفاده می کند استفاده کند.

شما باید مطالب کلی را با دو نکته در ذهن آماده کنید. اول ، شما باید تعیین کنید که کتاب شما در مورد چیست. این بدان معناست که شما باید موارد اصلی W را که بقیه پیشنهاد شما را راهنمایی می کند ، خلاصه کنید: آنچه ، چه کسی ، و چرا .

دوم ، شما باید توجه ناشر را جلب کنید. بررسی اجمالی شانس شما برای آنها است که فکر کنید ، آه ، در نهایت یک پیشنهاد عالی است ! بنابراین شما واقعاً نمی توانید بنشینید و بروید ، "بزرگی کتاب من به خودی خود صحبت می کند. همه می خواهند درباره این پسر بزرگ بخوانند. "

در عوض ، این "قلاب" است که خوانندگان را به خود جلب می کند - به همین دلیل ما می خواستیم یک نمونه واقعی از آن را به شما نشان دهیم.

مطالعه موردی: "قلاب"
بیایید یکی از یک پیشنهاد واقعی را ببینید:

این خاطره تکان دهنده و الهام بخش پسری است که از قتل عام رواندا جان سالم به در برد. وقتی هفت ساله بود ، هیپولیت هشتاد نفر از اعضای خانواده گسترده خود را از دست داد و شاهد قتل پدر محبوب او بود.

وی که در یک کلبه گل و لای بدون کفش ، آب و قدرت متولد شده بود ، پس از نسل کشی برای بدست آوردن آموزش و یادگیری آمرزش بخشش قاتلان ، تلاش کرد.

وی در سن سی سالگی از دانشگاه در رواندا فارغ التحصیل شده بود و به عنوان روزنامه نگار و مجری رادیو ، نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر فعالیت می کرد.

این دو نکته را یادداشت می کند:

این جوهر خاطرات را به یک جمله آسان قابل هضم تقطیر می کند. این خاطره تکان دهنده و الهام بخش پسری است که از قتل عام رواندا جان سالم به در برد.
سپس به حرکت مجدد خواننده از طریق یک پانچ درام و رمز و راز می پردازد.
اندرو کرافت ، ارواح نویس پشت این پیشنهاد خاص ، توضیح می دهد: "جملات آغازین باید" سطح آسانسور "باشد ، و باعث می شود خوانندگان بخواهند اطلاعات بیشتری کسب کنند."

یا ، به عنوان یکی از بزرگترین فروشندگان بازاریابی ، المر ویلر ، اظهار می کند : "گنجشک های سیسمونی بیشتر از گاو که تاکنون فروخته شده استیک فروخته شده ، گرچه گاو البته مهم است."

نمای کلی در پیشنهاد شما باید "#" را فشار دهد #amquerying
برای توییت کلیک کنید

این "معما" است که پیشنهاد را ادویه می دهد و مردم را به خواندن ادامه می دهد. به راهکارهایی فکر کنید که روزنامه نگاران برای جلب توجه خوانندگان در بند اول مقاله مجله ، به کار گیرند. سپس سعی کنید آن اثر را ضبط کنید تا موضوع کتاب شما جدید (یا جذاب) در نمای کلی شما ظاهر شود.

نکته جالب: "پایان بررسی نیز بسیار مهم است. در پاراگراف یا دو پاراگراف آخر ، پروژه را جمع بندی کرده و با چیزی که به خوانندگان می رسد پایان دهید. یک یادداشت در مورد اهمیت و دسترسی به موضوع شما معمولاً مناسب است. "- Jaimee Garbacik ، ویرایشگر توسعه

2. مخاطب هدف
شاید ایده کتاب شما درخشان باشد. عالیه. این خبر بد است: اگر هیچ بازاری برای آن وجود نداشته باشد ، برای ناشر مهم نخواهد بود. متأسفانه مخاطبان دوازده نفری - شما و اعضای خانواده گسترده شما - سوزن را زیاد حرکت نخواهید کرد!

در عوض ، برای نقاشی پرتره از مخاطب مورد نظر خود ، به عنوان یک بازاریاب فکر کنید. ویرایشگر پاتریک پرایس پیشنهاد می کند که بپرسید:

چه کسی نیازهای شما را برآورده می کند؟ زنان؟ مردان؟
دامنه سنی مخاطب چقدر است؟
شهری یا روستایی؟
افرادی که از [درج کتاب دیگری] لذت بردند؟
کجای کتاب شما در یک کتابفروشی قرار می گیرد؟
هرچه مسواک های شما دقیق تر باشد ، بهتر می شوند. برای رسیدن به دقت ، چه چیز دیگری باید در نظر داشته باشید؟ بیایید دریابیم

آیا تعیین بازار
هنگامی که مخاطبان خود را فهمیدید ، باید در پیشنهاد خود روشن کنید که آیا 5 یا 50،000 نفر در آن حضور دارند. به شماره های قابل اثبات بچسبید. به عنوان مثال ، اگر شما در حال نوشتن کتاب در Bigfoot هستید ، ممکن است متوجه شوید که 3،800 نفر در BigfootCommunity در Facebook عضو می شوند. یا اینکه 11000 Bigfooters در اجلاس آنلاین Sasquatch در سال 2017 شرکت کردند. اینها همه ردپای دیجیتالی هستند (می خواهید در نظر بگیرید) که می توانید آنها را تعقیب کنید.

کلمه مشاوره: بازار خود را با یک پیشنهاد #amquerying کم کنید
برای توییت کلیک کنید

آیا می گویند، "اما مخاطب من همه است!"
Spoiler: "همه" قصد ندارند آن را کاهش دهند. این باعث می شود ناشر فکر کند که شما: 1) مخاطب هدف ندارید ، یا 2) تحقیقات خود را انجام ندادید. (هر دو مورد آماده سازی خوبی نیستند.) بیایید یک فکر فکری انجام دهیم و بگوییم که شما در حال نوشتن کتابی هستید با عنوان نحوه آماده سازی برای یک آخرالزمان زامبی ، برای مثال. اگر چنین باشد ، شاید بخواهید در مورد بازار افرادی که به زامبی ها و آخرالزمانی اعتقاد دارند تحقیق کنید. دلیل شما نباید چنین باشد: "خوب ، همه نمی خواهند بمیرند. بنابراین 100٪ از مردم به کتاب من علاقه مند خواهند شد. "

3. درباره نویسنده
ما میدانیم. ممکن است خجالتی باشید (نباشید.) در این بخش ، شما باید از فروتنی خود استفاده کنید و با اعتماد به نفس در توانایی خود در نوشتن این کتاب ظاهر شوید.

نویسنده Bio را کوتاه و شیرین نگه دارید. انواع اطلاعات بی ربط (رنگ چشم ، تعداد دفعاتی که برنده آب نبات ، و غیره) را حذف کنید. فقط بخاطر داشته باشید که هدف شما ایجاد ناشر و رفتن است ، "این شخصی است که ما برای این پروژه نیاز داریم."

بنابراین شامل موارد زیر است:

بستر نویسنده
جوایز گذشته و شناخت
انتشارات قبلی
ظواهر رسانه
مشغول صحبت قبلی
اتصالات به افراد VIP در صنعت
مطبوعات
عکس نویسنده
به عبارت دیگر: در مورد پیشینه ، تجربه و سکوی شما ، شما را به شخصیتی مناسب برای نوشتن این کتاب تبدیل می کند؟ فرقی نمی کند که این بخش را به صورت شخص ثالث یا شخص اول بنویسید. اما شما باید موجز باشید. فرصت های بیشتری برای شما فراهم شده است که در بخش تبلیغ پیشنهادی خود ، روی سکوی نویسنده خود توضیح دهید. صحبت از کدام ...

نکته جالب:  "درباره نویسنده بیو به عنوان یک استدلال دو بخشی برای تمبر خود در کتاب فکر کنید. بخش اول به آنچه شما را در مورد موضوع خود اقتدار می دهد ، توضیح می دهد ، و بخش دوم درباره اندازه میزان دسترسی شما توضیح می دهد. یک سکوی ضد گلوله ، تخصص را با یک خواننده داخلی داخلی تقویت می کند. "- الیزابت اوانز ، سردبیر توسعه

انجمن
آیا برای نوشتن یک پیشنهاد کتاب به کمک نیاز دارید؟
بهترین نویسندگان و ویراستاران شبح در سایت Reedsy هستند. برای دیدار با آنها در عرض چند ثانیه ثبت نام کنید!

Enter your email address
بیشتر بدانید که چگونه Reedsy می تواند به شما در تهیه کتاب زیبا کمک کند.

4- برنامه بازاریابی
نحوه نوشتن یک پیشنهاد کتاب 3

اگر ناشر می خواهد یک برنامه بازاریابی را ببیند ، باید بدانید که آنها در حال گفتن نیستند ، "به من بگویید برای فروش کتاب خود چه کاری باید انجام دهم." در عوض ، آنها می خواهند ببینند که شما در حال حاضر هستید به بازار هدف خود برسید. از طریق منابع خود

به عنوان مثال این یک مثال عالی از یک برنامه بازاریابی نیست: "من یک وب سایت برای کتاب ایجاد می کنم." واقعاً؟ چه زمانی این وب سایت کاملاً فرضی را راه اندازی می کنید؟ مهمتر از همه ، اگر فکر می کنید در پیشنهاد خود به آن اشاره کنید - چرا قبلاً انجام نشده است؟

همانطور که احتمالاً حدس زده اید ، قانون طلایی این بخش متمرکز بر مراحلی است که می توانید در حال حاضر برای بازاریابی کتاب خود انجام دهید.

خودکشی نکنید. قطعاً مبهم نیست. درست روی سکویی که در Bio Writer خود معرفی کرده اید بایستید - و نشان دهید که می توانید به تلاشهای بازاریابی ناشر ارزش افزوده دهید.

این یعنی:

آیا قبلاً به عنوان یک متخصص در کنفرانس ها صحبت کرده اید؟ آیا برای صحبت مجدد با سازمان دهندگان تماس دارید؟
اگر VIP را در این زمینه می شناسید ، می توانید از آنها چشم پوشی کنید؟
در مورد آن مقاله ای که قبلاً برای The Guardian نوشتید ، چطور؟ آیا می توانید پست دیگری با آنها داشته باشید؟
آیا شما 10،000 مشترک خبرنامه خود دارید؟ چگونه از آن مخاطب داخلی استفاده خواهید کرد؟
نکته جالب: اگر شما نویسنده بار اول و بدون سیستم عامل هستید - نگران نباشید! الان شروع کن. با رسانه های مجاور تماس بگیرید ، وبلاگ نویسی را مهمان کنید و به همسالان خود در صنعت خود دسترسی پیدا کنید. در مراحل کوچک هیچ مشکلی نیست. جودی رین و مایکل لارسن در کتاب چگونه می توانند یک کتاب پیشنهادی بنویسند ، داستان نویسنده مشتاق تریشا پریتکین را که در ساختن یک برند دشوار بود پیدا کرد. برای غلبه بر این ، وی یک وب سایت ایجاد کرد و در مورد تعداد مسمومیت با اشعه هسته ای پست هایی نوشت. این امر باعث تبلیغات گسترده ای در سطح کشور شد و سرانجام ناشر معتبری پیدا کرد که روی درب Trisha را بکوبد.

5- عناوین رقابتی
این یک یادآوری دوستانه را در نظر بگیرید که هر ناشر که پیشنهاد شما را می خواند ، قرار است از یک قفسه کتاب بسته بندی شده و فکر کند: آیا واقعاً فضایی برای کتاب شما وجود دارد ؟ نترس آنها می توانند اشتباه نشان دهند. نکته این بخش برطرف کردن هرگونه شک و تردید از ذهن آنهاست.
نحوه نوشتن یک پیشنهاد کتاب 3

مرحله 1: جستجو
دقیقاً کجا می توانید رقابت خود را پیدا کنید؟ برای شروع ، یک قفسه کتاب واقعی می تواند مکانی مناسب برای شروع باشد. از نزدیکترین کتابفروشی آجر و ملات بازدید کنید. فهمید که کتاب شما در کجا می نشیند و عناوین آنجا را بررسی کنید. سپس به Amazon.com بروید و کتابهایی را در آن دسته از مواردی که تازه مشخص کرده اید جستجو کنید. عناوین "اغلب با هم خریداری شده" و "مشتریانی که این کتاب را نیز خریداری کرده اند" را به پایین بروید. این باید گنجینه ای از کتب مقایسه ای را به شما بدهد. اکنون باید این موارد را نادیده بگیرید:

نویسنده
عنوان
ناشر
تاریخ انتشار
# صفحه
قیمت و قالب
سپس باید عناصر کیفی را با دقت مطالعه کنید. چه کسی مبهمی فراهم کرده است؟ بررسی های هر کتاب تطبیقی ​​در مورد نقاط قوت و نقص کتاب چه می تواند به شما بگوید؟ آیا این یک عنوان پرفروش است؟ اگر چنین است ، چرا؟ چه ویژگی هایی باعث شده است تا از این ویژگی برجسته شود؟ کتاب شما چگونه مقایسه و تضاد می کند؟

نکته جالب : "عناوین پرفروش بهترین گزینه ها همیشه نمی توانند بهترین پیشنهادات شما باشند. اگر شما در حال نوشتن یک کتاب تجاری بدون پلتفرم هستید ، کمی جالب است که بگویید کتاب شما با کارهای نویسنده و مشاور مشهور جیم کالینز قابل مقایسه است. اگر کتاب شما واقعاً قابل مقایسه است ، استفاده از آن خوب است. اما مطمئن باشید که دیگران را نیز به عنوان نویسندگان مشهور قرار نمی دهید. "- جفری استون ، سردبیر توسعه

مرحله 2: تحلیل
کتابهایی انتخاب نکنید که عبارتند از:

خارج از چاپ
بیش از پنج سال پیش منتشر شده است
در غیر این صورت ، شما باید 4-8 عنوان مقایسه ای را برای تجزیه و تحلیل انتخاب کنید. برای هر تجزیه و تحلیل آن را به یک پاراگراف یا موارد مشابه نگه دارید.

سپس محور این بخش آمده است: برای هر عنوان رقیب ، توضیح دهید که کتاب شما چگونه آن را به چالش می کشد ، آن را به روز می کند یا ایده های خود را تقویت می کند. شما می خواهید نشان دهید که کتاب شما در بازار موجود منحصر به فرد قرار گرفته است ، بنابراین در مورد روش های مختلف متفاوت بودن کتاب شما کاملاً روشن باشید.

نکته جالب: "از توصیف کاستی های سایر کتاب ها خودداری کنید ، بلکه احترام بگذارید. شانس این است که شما پیشنهاد خود را به ناشران بسیاری از این عناوین رقابتی ارسال کنید. »- جف شرو ، سردبیر توسعه

6. رئوس مطالب فصل
زمان قرار دادن FitBit و قدم زدن ناشر از طریق کتاب خود! خلاصه فصل ، بخشی است که در آن خلاصه ای مختصر از (yep) هر یک از فصل های خود ارائه می کنید. تأکید بیشتر بر "مختصر": این خلاصه ها را به 1-2 پاراگراف نگه دارید.

اول و مهمترین چیز ، کار فصل کلی نشان دادن روش رویکرد شماست. برای این منظور ، پیشرفت فصل های خود را روشن و هدفمند نگه دارید. شما واقعاً نمی خواهید که ناشر طرح فصل شما را بخواند و فکر کند ، "چه کسی اهمیت می دهد؟"

سپس می خواهید یک میدان مین روی حیله و احتیاط را جستجو کنید: ژارگون مخصوص صنعت. از این کار خودداری کنید! چرا؟ خوب ، ناشران مجموعه ای از کتاب ها را در چندین زمینه کسب می کنند ، به این معنی که احتمالاً آنها در صنعت خاص شما متخصص نیستند. بنابراین اگر این جمله ، "این فصل EBITDA ، EPS تنظیم شده و بتا 1.5 در زمینه اقدامات غیر GAAP 2016" را بررسی می کند ، شوکه نشوید. "

چگونه می توان فصل خود را به صورت رئوس مطالب و نکات عالی تری در مورد پیشنهادات در این پست بیان کرد
برای توییت کلیک کنید

7. فصل (های) نمونه
آیا می توانید آنچه را که به ناشر وعده داده اید ، اجرا کنید؟ این همان چیزی است که شما باید برای اثبات در فصل (های) نمونه خود بیان کنید.

آیا شما گفتید که کتاب شما خنده دار خواهد بود؟ یک فصل نمونه را انتخاب کنید که بسیار خنده دار است.

آیا خاطرنشان کردید که ایده هایی که در کتاب ارائه می دهید بسیار اساسی است؟ سپس می خواهید به ناشری طعم آن را بدهید.

این انتخاب شماست که فصلهای دقیقی را انتخاب کنید (اگرچه مقدمه به طور کلی توصیه نمی شود ، زیرا این موارد بسیار مقدماتی است). اما به یاد داشته باشید: اگر فصل نمونه شما باعث می شود ناشر بخواهد اطلاعات بیشتری بخواند ، در مسیر صحیح هستید.

نکته جالب: "من می خواهم این کار را تا پایان مراحل نوشتن پیشنهاد رها کنم. وقتی طرح کلی فصل را مرور کردید و نمای کلی آن را مرور کردید ، کاملاً واضح تر خواهد شد که کدام فصل را باید به عنوان فصل نمونه برجسته کنید. از هرگونه ماده تکراری در نمای اجتناب کنید. "- جف شرو ، سردبیر توسعه

بارگیری: الگوی پیشنهادی کتاب
به عنوان یک هدیه فراق ، این الگوی پیشنهادی کتاب را ایجاد کردیم تا بتوانید آنرا تجسم کنید. از آنجا که این راهنمای و الگوی پیشنهادی کتاب به معنای مکمل بود ، توصیه می کنیم از آنها به صورت جانبی یا یکی پس از دیگری استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که این قالب فقط یک راهنمای کلی: در حقیقت، وجود دارد است یک اندازه مناسب همه برای یک پیشنهاد. بنابراین این الگوی پیشنهادی کتاب به شما این امکان را می دهد که منظره پرنده ای از روند کار را ارائه دهد. برای پیشنهادات نمونه کامل (و واقعی) ، توصیه می کنیم موارد زیر را بررسی کنید:

پیشنهاد عالی کتاب را بنویسید: 10 فروخته شده و چرا ، توسط جف هرمان و دبورا لوین هرمان. اگرچه این کتاب در سال 2001 منتشر شد ، اما ایده ای از ده پیشنهاد واقعی را ارائه می دهد که کار کرده اند.
نحوه نوشتن یک پیشنهاد کتاب: راهنمای گام به گام خودی برای پیشنهادهایی که از شما منتشر می شود ، توسط جدی رین و مایکل لارسن. یک منبع عالی برای همه موارد مرتبط با پیشنهاد به تازگی منتشر شده است ، اما پیشنهادات نمونه کمتری برای استعلام شما ارائه می دهد.
الگوی پیشنهادی کتاب جالب! "نحوه نوشتن پیشنهادی که نتیجه می گیرد"
برای توییت کلیک کنید

نحوه نوشتن یک الگوی پیشنهادی کتاب

آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا الگوی کامل پیشنهاد کتاب را بارگیری کنید!
بلافاصله آن را در صندوق پستی ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

Enter your email address
بعد چی؟
حتی اگر شما یک پیشنهاد کتاب کامل داشته باشید ، کار شما هنوز انجام نشده است. اکنون وقت آن است که ناشران را تحقیق کرده و پیشنهاد خود را ارسال کنید: روشی که می توانید در این پست کشف  کنید .

در هنگام ادامه طرح پیشنهادی خود ، منابع دیگری برای شما آورده شده است:

فکر کردن مانند ویرایشگر شما ، توسط سوزان رابینر و آلفرد فورتوناتو (کتاب)
نحوه نوشتن یک پیشنهاد کتاب: راهنمای گام به گام خودی برای پیشنهادهایی که منتشر می کنید ، توسط جودی ریین و مایکل لارسن (کتاب)
ایجاد یک پیشنهاد کتاب قاتل با باری فاکس (30 دقیقه وبینار)
اکنون که ایده بهتری نسبت به متداول ترین بخشهای پیشنهادی بدست آورده اید ، می توانید خودتان را ناشران تحقیق کنید و ببینید که دستورالعمل ارسال خاص آنها چیست. در زیر چند مثال آورده شده است:

ویلی
انتشارات دانشگاه هاروارد
انتشارات دانشگاه کالیفرنیا
ASCD
انتشارات دانشگاه شیکاگو
مطبوعات Bloomsbury
و اگر از کل روند احساس ناراحتی می کنید؟ عرق نکنید! بسته به شرایط شما ، دو انتخاب دارید. آیا شما:

قبلاً یک پیشنهاد کتاب نوشتید که اکنون می خواهید آن را کامل کنید؟ در نظر بگیرید که با یک ویرایشگر توسعه حرفه ای کار کنید تا همه مؤلفه های پیشنهادی کتاب شما به صورت محکم و واضح باشد. آنها بین 500 تا 2000 دلار شارژ می شوند.
هنوز نوشتن پیشنهاد کتاب خود را شروع نکردید؟ در نظر بگیرید که یک نویسنده روحانی با تجربه را برای نوشتن تمام پیشنهادات خود در نظر بگیرید. آنها بین 2000 تا 20 هزار دلار شارژ می شوند.
"پیشنهادات می توانند در هر جایی از چند هزار دلار تا 20،000 دلار متغیر باشند. همه اینها به میزان پیشرفت و نوشتن ایده مورد نیاز بستگی دارد." - استیسی انیس ، شبح نویس

متخصصان نشر چندین دهه تجربه خواندن ، ویرایش و تنظیم مجدد پیشنهادهای کتاب را دارند. جایگزینی واقعی برای بینش و آموزش آنها وجود ندارد . این یک سرمایه گذاری ارزشمند است ، به خصوص برای هر کسی که می خواهد این کلمات جادویی را بشنود ، "بیایید شما را به یک معامله کتاب سوق دهیم."

  • کتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی